مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)

پيشينه پژوهش تاریخچه برند,پيشينه تحقيق برندسازي داخلي,پيشينه نظري قدرت و ارزش برند,چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب,دانلود مباني نظري برند سازی,مباني نظري برندسازي خارجي,مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم)
دانلود فایل اصلی مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) در 20 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهبرند ها دارایی های غیر مشهودی به شمار می آیند که انعکاس دهنده خوبی از ارزش واقعی یک شرکت بوده و تیین کننده منبع مزیت رقابتی پایدار میباشند.امروزه برخورداری از برند قوی یک مزیت رقابتی محسوب میشود.برند معروف میتواند مزایای مادی برای شرکت به ارمغان آورد.برند تجاری یک دارایی استراتژیک محسوب میشود و لازم است هم در داخل هم در خارج از سازمان مدیریت شود.برند دارایی نامشهود هر شرکت است که میتواند ارزش های بسیاری برای شرکت خلق کند.(کلانتری پور, 1390).بدیهی است در دنیای کسب و کار امروزهر کسب به اهمیت انتخاب برند مناسب برای شرکت و محصولات و خدمات اراعه شده در بازار پی برده است.برند مناسب برای محصول میتواند بر موضع گیری محصول در بازار تاثیر داشته باشد که این به نوبه خود میتواند بر میزان موفقیت محصول و به دست آوردن سهم بیشتر بازار اثر گذار باشد.شرکت ها در بازاریابی جدید, برای ایجاد تمایز میان محصولات خود و رقبا از استراتژی ها و روش های گوناگونی استفاده می کنند.یکی از تصمیمات مهم در بازاریابی امروز,تصمیم در مورد برند تجاری برای محصول است.اگر برند تجاری با رعایت نکات روانشناسی,مطالعه  رفتار مصرف کنندگان و با توجه به اصول صحیح بازاریابی  انتخاب شده باشد.موفقیت یک محصول در بازار را به مقدار زیادی تضمین می کند.بر طبق نظر جان مورفی,نام تجاری مهمترین عنصر آمیخته برند است,زیراعنصری است که شرکت امید دارد هیچ گاه مجبور به تغییر آن نباشد,یک برند تجاری,نقش های مهمی ایفا می کند,متمایز کننده محصول و خدمت است,با مصرف کننده ارتباط برقرار می کند و به عنوان یک حوزه قانونی عمل می کند که تولید کننده می تواند در آن سرمایه گذاری کند.(Murphy,1993).دیوید آکر برند را سمبلی می داند که با تعداد زیادی دارایی,تعهد ذهنی پیوند خورده است و هدف آن شناسایی و تمایز محصولات است.(Aker,1991).رونی بیان می کند برند یک عبارت,علامت یا سمبل یا ترکیبی از این هاست که به منظور شناسایی کالاها و خدمات یک فروشنده یا گروهی ار آنان,از محصولات رقبا مورد استفاده است.Roony,1995) ).برند نام ; واژ ; علامت ; سمبل ; یا ترکیبی از آنهاست که برای شناسایی کالا ها و خدمات فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد.یک برند چند وظیفه کلیدی را انجام می دهد که شامل این موارد است:1-محصول یا خدمت را مشخص و متمایز می کند و به مشتری اجازه تشخیس;رد و یا سفارش آن را می دهد.2-پیام ها را به مشتری ابلاغ می نماید.اطلاعات فراهم شده می تواند شامل بیانات مربوط به سبک و روش زندگی استفاده کنندگان;مدگرایی و یا افزایش ثروت آنها باشد.3-به عنوان قسمتی از دارایی قانونی محسوب می شود که دارنده این امتیاز می تواند از طریق آن سرمایه گذاری کند و یا از طریق قانونی در مقابل رقبا حمایت شود.یک نام تجاری هم ماهیت فیزیکی و هم ماهیت ذهنی و ادراکی دارد.جنبه فیزیکی آن در قفسه های سوپر مارکت یا مراکز اراعه کننده خدمات یافت می شود,ولی ماهیت مفهومی و ادراکی آن در فضای روانی و ذهنی یک مشتری جا دارد. (Pamela et.al,1999).تاریخچه برندعلامت تجاری یک محصول از نظر مصرف کنندگان جزو مهمی از کالا می باشد که تعیین علامت تجاری به منفعت و ارزش کالا می افزاید. برای مثال مصرف کنندگان یک بطری ادکلن,با علامت تجاری معروف را به عنوان کالای گران قیمت و با کیفیت تلقی می کنند,اما اگر همین بطری,فاقد علامت تجاری باشد,حتی در صورتی که عطر مشابهی هم داشته باشد,کالایی با کیفیت پایین تلقی خواهد شد.علامت های تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند.امتیاز مصرف کننده بدان معنی است که مشتریان نسبت به علامت ها وفاداری نشان میدهند.تعداد قابل توجهی از مشتران,حتی در صورتی که کالاهای جانشین دیگری با قیمت های پایین تر در بازار عرضه شود,متقاضی همین علامت تجاری خواهند بود و کالاهای جانشین را نخواهند پذیرفت.به عبارت دیگر,شرکت هایی که دارای علامت های تجاری معتبر می باشند,عملا در مقابل استراتژی های تبلیغاتی رقبا,بیمه شده اند.علامت تجاری را فیلیپ کاتلر  یه صورت خلاصه چنین تعریف می کند;یک نام,عبارت یا اصطلاح,نشانه,علامت,نماد,رخ یا ترکیبی از آنها است که هدف آن معرفی کالا یا خدماتی است که یک فروشنده یا گروهی از فروشندگان عرضه می کنند و بدین وسیله آنها را از محصولات شرکت های رقیب متمایز می نماید. (کاتلر، 1379).کلمه علامت تجاری زندگیش را به‌عنوان اسم، در زمان نوردیک‌های باستان (ساکنان قدیمی اسکاندیناوی)(ثبت علامت تجاری) آغاز کرده و به تدریج به فعل تبدیل شده‌است. هزاران سال قبل کشتی‌سازان وایکینگ کشتی‌هایی را که می‌ساختند نامگذاری می‌کردند. نام‌گذاری همچنین در زمان‌های قبل برای علامت‌گذاری احشام به منظور اظهار مالکیت آنها استفاده می‌شده است. آنها طرح‌هایی را روی پوست حیوانات داغ می‌کردند. این داغ نهادن به زودی تبدیل به سمبولی برای مالکیت شد، چرا که خریداران احشام عاقبت به نام و نشان به‌عنوان اطمینان از کیفیت نگاه کردند. خریداران دریافته بودند كه هرگاه گاوی را با علامت دایره و ضربدر بخرند چاق خواهد شد یا علامتی با دو خط، معرف گاو استخوانی و لاغر بود. این علائم، خصیصه‌ها و شهرت صاحبان احشام را انتقال می‌داد، مثلا قدرت و سلامتی آنها را.سفال‌گران مصری نیز برای شناسایی آجر و کوزه‌های خود از نام و نشان استفاده می‌کردند. برای مثال یک سفال‌گر از طریق گذاشتن اثر انگشت خود یا هر نشانه دیگری روی گل رس در انتهای ظرف ساخته شده محصول خود را نشانه‌گذاری می‌کرد.در زمان روم باستان، صنعتگران محصولات خود را امضا یا به هر طریق دیگری علامت‌گذاری می‌کردند و این کار به مصرف‌کنندگان کمک می‌کرد تا محصولاتی را که دوستانشان پیشنهاد می‌کردند، شناسایی کنند )قدرتمندترین شکل تبلیغات) یا محصولی را که قبلا امتحان کرده و از آن رضایت داشتند، مجددا خریداری کنند. بنابراین کارکرد واقعی علامت تجاری برای آنان به‌ عنوان یک عامل تسهیل کننده انتخاب بود.در قرون وسطی شهرت بازرگانان و مشتریان راضی، کیفیت کالا را تضمین می‌کرد. کلیسا هم برای تایید دو شکل از دارایی‌های معنوی که یکی محصول و طراحی آن و دیگری شهرت تولیدکننده یا فروشنده محصول بود، دو دادگاه برای برخورد با مشکلاتی که از این دو شکل دارایی‌های معنوی به‌وجود می‌آمد، تشکیل داد و حق برخورد با خدشه‌دار کردن شهرت را برای خود محفوظ نگه داشت. در واقع خدشه‌دار کردن شهرت تجاری فرد یک گناه محسوب می‌شد.تنها در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی بود که استفاده از علامت تجاری به عنوان وسیله پیشرفته‌ بازاریابی تکامل پیدا کرد. انقلاب صنعتی و سیستم‌های جدید ارتباطی این امکان را برای شرکت‌ها به‌وجود آورد تا علامت تجاری خود را در مناطق گسترده‌تری تبلیغ کنند.در اواخر قرن نوزدهم کامیون‌ها، در حالی‌که مملو از انواع مختلف و شناخته شده‌ دارو بودند به حومه شهرهای آمریکا حرکت کردند. این داروها اگر چه محتویات نسبتا یکسان داشتند، اما نقش آنها در موفقیت علامت‌های تجاری غیرقابل اغماض است. تنباکو و داروهای انحصاری روندها را تعیین می‌کردند. به تدریج نام‌های تجاری به جای محدود ماندن در قیمت پایین و توزیع محلی، جهش بزرگی را به سمت کالاهای با کیفیت در بازارهای انبوه انجام دادند. فرآیند تولید و بسته‌بندی بهبود یافت و تبلیغات بسیار زیاد شد. تغییراتی هم در قانون علامت تجاری ایجاد شد، اما با وجود اینكه علامت تجاری گسترش یافت، مدیریت آن به همان شکل ثابت ماند و مالکان و مدیران شرکت‌ها مسوولیت آن‌را به عهده داشتند.در دوره بعد از جنگ جهانی اول علامت‌های تجاری در جایگاه واقعی خود قرار گرفتند. تبلیغات به‌ طور روز افزون افزایش یافت و تحصیل نام‌های تجاری با موفقیت انجام شد. در این دوره مصرف‌کنندگان، فورد را می‌خواستند نه وسیله حمل‌ونقل موتوری. آنها بیشتر از سیرز خرید می‌کردند تا جاهای دیگر. کم‌کم شرکت‌ها شروع کردند به تملک تعدادی از علامت‌های تجاری که قادر بودند به‌صورت انبوه تولید، توزیع و فروخته شوند. پیچیدگی، تقسیم کار وظیفه‌ای را تشویق می‌کرد. جدایی وظایف تولید، بازاریابی و فروش از یکدیگر به‌شدت تشویق می‌شد.هنری فورد معتقد بود مدیران باید به‌صورت مجزا کار کنند تا مشکلات همکاران آنها دامنگیرشان نشود و به راحتی روی کاری که برای آن استخدام شده‌اند تمرکز کنند. در آن زمان جنرال موتورز متشکل از شرکت‌هایی بود که هشت مدل آنها با هم و نیز با فورد رقابت می‌کردند. مدیر جنرال موتورز تصمیم گرفت مدل‌ها را به پنج مدل کاهش دهد (پونتیاک، الدزموبیل، کادیلاک، بیوک و شورولت) (ثبت علامت تجاری) و هر یک را متمرکز بر روی بخش خاصی از بازار کند، اما فورد هم‌چنان معتقد به جدایی وظایف و تولید انبوه یک مدل بود. در سال 1925، جنرال موتورز با سازمان‌دهی جدید و تعهد به تغییرات سالانه در مدل‌ها، شرکت فورد را به زیر کشید. حالا همه می‌دانستند کسی که سوار بر پونتیکاک است چه شخصیتی دارد.در سال 1931 پراکتر اند گمبل در سازمان‌دهی وظیفه‌ای یک مرحله جلوتر رفت و وظیفه جدیدی را تعریف کرد؛ مدیریت نام تجاری. پراکتر اند گمبل معتقد بود که با داشتن نام‌هایی چون صابون‌های حمام آیوری و کامی بهترین راه برای سازمان‌دهی آنها این است که مسوولیت هر علامت تجاری به فرد مشخص داده شود؛ مدیر نام تجاری. این عمل در دهه پنجاه فراگیر شد.در دهه شصت تبلیغات تلویزیون به‌عنوان یکی از وسایل (شاید وسیله اصلی)ارتباطات بازاریابی ظهور کرد. تاکید بر ارزش‌های تولید محصول، جای خودش را به علامت تجاری داد و در دهه هفتاد نام تجاری دروازه‌ای برای ورود به انواع ویژه‌ای از سبک زندگی شد. رویکرد سبک زندگی، متمرکز بر تمایز مصرف‌کننده بود.در دهه هشتاد گسترش جهانی شدن تجارت بر علامت تجاری نیز اثر گذاشت. ایجاد نام‌های تجاری جدید به‌صرفه نبود. بنابراین شرکت‌ها به سمت نام‌های تجاری جهانی شرکتی رفتند تا بتوانند دامنه محصولاتشان را پوشش دهند.علامت‌های تجاری عصر ما نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها در پیشرفت علامت تجاری آهنگ سریع‌تری نسبت به همتایان اروپایی داشتند که این مساله ممکن است تا حدودی به‌خاطر موقعیت جغرافیایی باشد. شرکت‌های آمریکایی بازار ملی همگن بسیار گسترده‌ای داشتند، ولی اروپایی‌ها نه.در حالی‌که شرکت‌های آمریکایی فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی وسیعی را در آمریکا و سایر کشورهای انگلیسی زبان انجام می‌دادند، اروپایی‌ها تازه یاد می‌گرفتند که با فرهنگ‌های مختلف (با اختلاف جزئی) کشورهای خاص انطباق ایجاد کنند. (www.Alamat.com)__________________1. Kotlerقسمتی از پیشینه پژوهش:- هادیزاده,جمالی و رضایی (1391)”مدل تآثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی برند در صنعت هتلداری.”اين پژوهش به منظور بررسی تاثیر برندسازی داخلی بر رفتار شهروندی کارکنان در صنعت هتلداری مدلی را در هتلهای چهار و پنج ستاره استان تهران آزمون کرده است.نمونه ای 240 نفری از کارکنان با نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند پرسشنامه ای با طیف پنج گزینه ای لیکرت توزیع شد.در نهایت آزمون مدل مفهومی نشان داد که برندسازی داخلی با حس تعلق به برند همجنین حس تعلق به برند با رفتار شهروندی به برند و تعهد به برند با وفاداری به برندووفاداری به برند با رفتار شهروندی به برندرابطه ی مثبت و معناداری دارد.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک بزنید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
مبانی نظری و ادبیات تعاریف نام تجاری (برند)(فصل دوم) دانلود مباني نظري برند سازی مباني نظري برندسازي خارجي پيشينه تحقيق برندسازي داخلي پيشينه پژوهش تاریخچه برند چارچوب نظري ویژگی های یک برند مناسب پيشينه نظري قدرت و ارزش برند

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • آموزش مفاهيم MOdbus ETHRW

    ETHRW,MOdbus,آموزش,مفاهيم دانلود فایل اصلی آموزش مفاهيم MOdbus ETHRW از سایت دانلود فایل  آموزش مفاهيم MOdbus ETHRW نحوه تنظيمات IP كامپيوتر و آشنايي با دستور ping  آشنايي و كار با نرم افزار DCIsoft DELTA برقراري ارتباط بين دو PLC اترنت دار…

  • پاورپوینت حمل و نقل

    پاورپوینت حمل و نقل دانلود پاورپوینت حمل و نقل دسته بندي : شهرسازی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت رابطه حمل و نقل با اراضی شهری،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه. بخشی از متن:…

  • مسجد جامع دمشق

    مسجد جامع دمشق دانلود مسجد جامع دمشق دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل مسجد جامع دمشق فهرست مقدمهابواب مسجد اموىماءذنه ها و مناره هاى جامع اموىتصاویر از نماهای مختلفآثار و مقام انبیا در جامع اموىآرامگاه صلاح الدين…

  • فایل پاورپوینت مسجد جامع قزوین

    فایل پاورپوینت مسجد جامع قزوین برچسب ها: دانلود پاورپوینت مسجد جامع قزوینمسجد جامع قزوینپاورپوینت مسجد جامع عتیقپاورپوینت مسجد جامع قزوینپروژه مسجدپاورپوینت مسجد جامع کبیرپاورپوینت بررسی و تحلیل مسجد جامع قزوینمسجد جامع عتیق قزوینپاورپوینت مسجد جامع کبیر قزوینمسحد جامع رفتن به…

  • پیشینه تحقیق ومبانی نظری مدیریت دانش

    پیشینه تحقیق ومبانی نظری مدیریت دانش دانلود پیشینه تحقیق ومبانی نظری مدیریت دانش دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مدیریت دانش تاريخچه مديريت دانش 2 - 2 - 2 انواع دانش 2 – 2…

  • پاورپوینت جزوه درس اصول حسابداری 3

    پاورپوینت جزوه درس اصول حسابداری 3 برچسب ها: جزوه اصول حسابداری 1 جمشید اسکندریجزوه اصول حسابداری 1 دانشگاه تهراندانلود کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم pdfدانلود رایگان کتاب اصول حسابداری 1 عبدالکریم مقدم pdfخلاصه اصول حسابداری 1 و 2دانلود رایگان…

  • پاورپوینت خلاقیت و نوآوری در سازمان

    پاورپوینت خلاقیت و نوآوری در سازمان دانلود پاورپوینت خلاقیت و نوآوری در سازمان دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه خلاقیت ، یکی از ویژگی های انسان است که با استعداد الهی می تواند بسیاری از چیزها…

  • پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک

    پاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورک برچسب ها: دانلودپاورپوینت مدرسه معماری کوپر یونیون نیویورکمدرسه معماری کوپر یونیون نیویورکپاورپوینت معماریمدرسه کوپر یونیون نیویورکمعماریمعماری پایدار در ساختمانکوپر یونیون نیویورکپروژه معماریمدرسه نمونه خارجیپاورپوینت مدرسه کوپر یونیون رفتن به سایت اصلی پاورپوینت مدرسه معماری…

  • پاورپوینت بررسي صحت تشخيصي آزمون مشاهده با اسيد استيك در غربالگري نئوپلازيهاي گردن رحم و مقايسه آن

    پاورپوینت بررسي صحت تشخيصي آزمون مشاهده با اسيد استيك در غربالگري نئوپلازيهاي گردن رحم و مقايسه آن برچسب ها: بررسي صحت تشخيصي آزمون مشاهده با اسيد استيك در غربالگري نئوپلازيهاي گردن رحم و مقايسه آنتوزيع فراواني و جداول تشخيصي آزمون…

  • بررسی روش های مؤثر کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيت

    بررسی روش های مؤثر کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيت برچسب ها: بررسی روش های مؤثر کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيتخلاقیت کودکانتحقیق کاربرد رايانه در ايجاد و رشد خلاقيتمفهوم خلاﻗﻴﺖ از دﻳﺪﮔﺎه دانشمندانرابطه خلاﻗﻴﺖ هوش و پيشرفت…

  • پیشینه و مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی

    پیشینه و مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی دانلود پیشینه و مبانی نظری مسئولیت پذیری اجتماعی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مسئولیت پذیری اجتماعی امروزه سازمانها و کسب و کارها با چالش جدیدي روبرو…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع معرفي اصول شئ گرائي براي مقابله با پيچيدگي نرم افزار

    دانلود پاورپوینت با موضوع معرفي اصول شئ گرائي براي مقابله با پيچيدگي نرم افزار برچسب ها: چرا شی گراییکلاس در برنامه نویسی چیستقواعد نامگذاری در جاوا مزاياي مدل شئ و كاربردهاي آن رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع…

  • طرح کارافرینی تولیدی مبل منزل

    پروژه کارآفريني توليدي مبل منازل,پروژه کارآفرینی طرح تولید مصنوعات چوبی,تولیدی مبلمان منازل و ادارات,دانلود رایگان کارآفرینی تولیدی مبل,طرح ا,طرح توجیهی تولید مبلمان,طرح توجیهی و کارآفرینی راه اندازی تولیدی مبلمان,طرح کارافرینی تولیدی مبل منزل دانلود فایل اصلی طرح کارافرینی تولیدی مبل…

  • تاثير مديريت دانش بر عملکرد کارکنان بانک صادرات استان آذربايجان غربي با استفاده از مدل Achieve

    تاثير مديريت دانش بر عملکرد کارکنان بانک صادرات استان آذربايجان غربي با استفاده از مدل Achieve برچسب ها: مديريت دانش تاثير مديريت دانش بر عملکرد کارکنان بانک صادرات استان آذربايجان غربي با استفاده از مدل Achieveپایان نامه تاثير مديريت دانش…

  • بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه

    بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان ونسبت تقلب آنها در مدرسه برچسب ها: بررسي رابطه بين ميزان اضطراب دانش آموزان و نسبت تقلب آنها در مدرسهتحقیق روانشناسیتحقیق میزان اضطراب در بین دانش آموزانمقاله تقلب در بین دانش آموزانتحقیق رابطه…

  • دانلود طرح توجیهی دامپروری و تکثیر و پرورش شترمرغ

    آموزش تکثیر شترمرغ,پروژه پرورش شترمرغ,پروژه کارافرینی شترمرغ,دانلود طرح توجیهی پرورش شتر مرغ,دانلود طرح توجیهی دامپروری,طرح توجیهی پرورش شترمرغ,طرح توجیهی دامپروری,طرح کسب و کار تولید شترمرغ,نگین فایل دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی دامپروری و تکثیر و پرورش شترمرغ از سایت…

  • ادبیات نظری تحقیق اسباب و ابزار ابتلاء

    ادبیات نظری تحقیق اسباب و ابزار ابتلاء دانلود ادبیات نظری تحقیق اسباب و ابزار ابتلاء دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل - اسباب و ابزار ابتلاء - دینی و شرعی - تکالیف عمومی -…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختار مالکیت و نقد شوندگی سهام (فصل دوم)

    ادبیات نظری ساختار مالکیت و نقد شوندگی سهام,پیشینه پژوهش ساختار مالکیت و نقد شوندگی سهام,تحقیقات انجام شده درباره ساختار مالکیت و نقد شوندگی سهام,چارچو,فصل دوم پایان نامه ساختار مالکیت و نقد شوندگی سهام,مبانی نظری ساختار مالکیت و نقد شوندگی سهام…

  • پاور پوینت قرائت عربی 2

    پاور پوینت قرائت عربی 2 برچسب ها: عبارات ابیات عربی درس رفتن به سایت اصلی پاور پوینت قرائت عربی 2 دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس: قرائت عربی (1) رشته زبان و ادبیات…

  • پاورپوینت رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی)

    پاورپوینت رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی) برچسب ها: دانلود پاورپوینت رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی)رنگ های دکوراتیو (رنگ ساختمانی)پاورپوینت رنگ های دکوراتیورنگ های دکوراتیورنگ ساختمانیپاورپوینت رنگ ساختمانیرنگهاي تزئيني و دكوراتيو مولتي كالررنگ رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رنگ های دکوراتیو…

  • پیشینه و مبانی نظری استرس شغلی

    پیشینه و مبانی نظری استرس شغلی دانلود پیشینه و مبانی نظری استرس شغلی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل استرس شغلی استرس بخشی از زندگی روزمره است . استرس حالت یا فرایندي روانشناختی است…

  • بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان93

    بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک پارسیان93 برچسب ها: بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی بانک مقاله بررسی عوامل موثر بر تجهیز و تخصیص منابع بانکی عوامل موثر بر تجهیز بانکتجهیز منابع پولی…

  • پاورپوینت سرمایه اجتماعی

    پاورپوینت سرمایه اجتماعی برچسب ها: انواع سرمایه اجتماعیشاخص های سرمایه اجتماعیسرمایه اجتماعی pdfسرمایه اجتماعی در ایرانسرمایه اجتماعی docشاخص های سرمایه اجتماعیpdfسرمایه اجتماعی چیست pdfکتاب سرمایه اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت سرمایه اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و…

  • قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3

    قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3 دانلود قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3 دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل قالب پاورپوینت گلخانه شماره 3 قالب های پاورپوینت جهت استفاده در جلسات دفاع رساله، پایان نامه، پروپوزال، سمینار و…

  • پاورپوینت در مورد تیروئید

    پاورپوینت در مورد تیروئید دانلود پاورپوینت در مورد تیروئید دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل : غده تیروئید یک غده پروانه ای شکل در جلوی گردن و زیر حنجره است و دارای دو…

  • ادبیات تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل 2)

    ADHD,اختلال,ادبیات,بيش,تحقیق,توجه,فصل,فعالي,نقص دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل 2) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق اختلال بيش فعالي – نقص توجه ADHD (فصل دوم) در 65 صفحه در قالب word…

  • شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز

    آموزش غیرحضوری,پایان نامه شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز دانلود فایل اصلی شناسایی عوامل موثر برسنجش تاثیرگذاری استفاده از سیستم آموزش غیر حضوری در دانشگاه شیراز از سایت دانلود فایل تحقیق شناسایی…

  • ادبیات نظری تحقیق انگل تیلریا، تیلریوز، پاتولوژی گوسفند و گاو، بیماریزایی، تشخیص، علائم بالینی

    ادبیات نظری تحقیق انگل تیلریا، تیلریوز، پاتولوژی گوسفند و گاو، بیماریزایی، تشخیص، علائم بالینی دانلود ادبیات نظری تحقیق انگل تیلریا، تیلریوز، پاتولوژی گوسفند و گاو، بیماریزایی، تشخیص، علائم بالینی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • موزه آبگينه

    موزه آبگينه دانلود موزه آبگينه دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل موزه آبگينه فهرست معرفی موزهمعماری بناتصاویر موزهتالار میناتالار بلورتالار صدفتالار زرینتالار لاجوردنقشه موزهمراجع و ماخذ ساختمان موزه ی آبگینه تهران یکی از بهترین…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش گویش شناسی (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش گویش شناسی (فصل دوم) دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه پژوهش گویش شناسی (فصل دوم) از سایت دانلود فایل دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق گویش شناسی (فصل دوم) در 21 صفحه در قالب…

  • پاورپوینت رشد انسان در طول چرخه حيات

    پاورپوینت رشد انسان در طول چرخه حيات برچسب ها: رشد انسان در طول چرخه حياتنظريه چرخه حياتدوران پيش تولديشاخص هاي رشدرفتار دلبستگیدوره نوپاييسالهاي كودكي ميانهنوجوانيرشد هيجاني اجتماعي رفتن به سایت اصلی پاورپوینت رشد انسان در طول چرخه حيات دسته بندي…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع ماشین برداشت پنبه

    دانلود پاورپوینت با موضوع ماشین برداشت پنبه برچسب ها: قیمت دستگاه پنبه چینقیمت دستگاه پنبه جمع کنیقیمت کمباین پنبهاختراع دستگاه برداشت پنبه بهتر از نمونه خارجیمعرفی دستگاه کمباین پنبهماشینهای برداشت پنبه و نحوه عملکرد آنهاالیاف پنبهگیاه پنبهپنبه چیستقیمت محصولات پوستی…

  • پاورپوینت تاریخ زبان فارسی

    پاورپوینت تاریخ زبان فارسی برچسب ها: تاریخ زبان تفهیم مفاهیم اجتماعی رفتن به سایت اصلی پاورپوینت تاریخ زبان فارسی دسته بندي : تاریخ و ادبیات جزئیات و دریافت گزارش فایل نام درس:‌ تاريخ زبان فارسي.تعداد واحد درسي: 2نام منبع درسي:…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی برچسب ها: مبانی نظری پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری و پیشینه پژوهش مهارت های ارتباطی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • پیشینه و مبانی نظری روش يادگيري در حد تسلط

    پیشینه و مبانی نظری روش يادگيري در حد تسلط دانلود پیشینه و مبانی نظری روش يادگيري در حد تسلط دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش يادگيري در حد تسلط : اين روش ابتدا…