تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها

اهداف مدیریت دانش,تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها,تعریف مدیریت دانش چیست,رهبری تحول آفرین چیست؟,رهبری تحول گرا چیست,رهبری تحول گرا و نوآوری,مدیریت تحول گرا,مدیریت دانش در سازمان,مراحل مدیریت دانش
دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها از سایت

دانلود فایل

دانلود پایان نامه با موضوع تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها،در قالب Word و 160 صفحه و قابل ویرایش.========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن آپلود می شود. اگر در فایلی تخلفی مشاهده کردید و یا مالک پروژه ای بودید که از وجود آن در سایت رضایت نداشتید با ما تماس بگیرید، در اسرع وقت به گزارش شما رسیدگی می شود.neginfile.ir@gmail.com                       info@neginfile.ir========================================================تمامی فایلهای موجود در سایت صرفا برای راهنمایی و کمک به دانشجویان و محققین عزیز می باشد و هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد.قسمتهایی کوتاه از متن:چکیدهدر عصر اطلاعات و ارتباطات ، همانطور که تجارت و بازرگانی دستخوش تغییر سرعت ،نوآوری و جلب نظر بیشتر مشتریان شده ،نوع رهبری نیز دچار تغییر شده است .از این رو ،رهبران نیز باید با شرایط جدید و مدرن رهبری کنند (احمدی ، 213 :1386) رهبر کسی است که اندکی فراتر از زمانه خود باشد کسی که دیگران را با یک نیروی خدادادی به سوی خود می کشد در این پژوهش به بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش سازمانی در صندوق های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارمنان صنعت نفت می پردازد.یعنی از طریق رهبری که 4 ویژگی نفوذ (کاریزما) ،انگیزش الهامی ،انگیزش فکری ،و ملاحظات فردی را دارا باشد و بتواند ارتقا کیفیت و کمیت دانش سازمان و به روز بودن با محیط سازمان همراه باشد لذا با بررسی و پزوهش در سازمان صندوق های بازنشستگی پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت و جمع آوری اطلاعات میدانی این نتیجه حاصل گردید که بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد مدیریت دانش درسازمان ارتباط معنادار و مستقیمی وجود دارد .مقدمهدر ﻋﺼﺮ اﻃﻼﻋﺎت و ارﺗﺒﺎﻃﺎت، ﻫﻤﺎﻧﻄﻮر ﻛﻪ ﺗﺠﺎرت و ﺑﺎزرﮔﺎﻧﻲ دﺳﺘﺨﻮش تغییر ﺳﺮﻋﺖ، ﻧﻮآوري و ﺟﻠﺐ ﻧﻈﺮ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻣﺸﺘﺮﻳﺎن ﺷﺪه، ﻧﻮع «رﻫﺒﺮي» ﻧﻴﺰ دﭼﺎر ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺷﺪه اﺳﺖ.  از اﻳﻦ رو، رﻫﺒﺮان ﻧﻴﺰ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎ ﺷﺮاﻳﻂ ﺟﺪﻳﺪ و ﻣﺪرن رﻫﺒﺮي ﻛﻨﻨﺪ (اﺣﻤﺪي ،213 :1386).اﺻﻄﻼﺣﺎت «رﻫﺒﺮ» و«رﻫﺒﺮي»ﺑﻪآﺳﺎﻧﻲ در ادﺑﻴﺎت و زﺑﺎن روزﻣﺮه ﺑﻜﺎر ﻣﻲرود،واﻗﻌﻴﺖ آن اﺳﺖ ﻛﻪ ﺳﻮءﺗﻔﺎﻫﻢ ﺑﺰرﮔﻲ در اﻳﻨﻜﻪ ﭼﻪ ﻣﻌﻨﺎﻳﻲ ازآﻧﻬﺎ ﻣﺮاد ﻛﻨﻴﻢ وﺟﻮد دارد. در زﺑﺎن ﻋﺎﻣﻴﺎﻧﻪ، رﻫﺒﺮ ﻛﺴﻲ اﺳﺖﻛﻪ اﻧﺪﻛﻲ ﻓﺮاﺗﺮ از زﻣﺎﻧﻪ ﺧﻮد ﺑﺎﺷﺪ، ﻳﻌﻨﻲ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ دﻳﮕﺮان ر اﺑﺎ ﻳﻚ ﻧﻴﺮوي ﺧﺪادادي ﺑﻪ ﺳﻮي ﺧﻮد ﻣﻲ ﻛﺸﺪ. او ﻛﺴﻲ اﺳﺖﻛﻪ دﻳﮕﺮان ﻣﺎﻳﻠﻨﺪ از او ﭘﻴﺮويﻛﻨﻨﺪ و اﻋﺘﻤﺎد، اﺣﺘﺮام و وﻓﺎداري ﭘﻴﺮوان را ﺟﻠﺐ ﻣﻲﻛﻨﺪ. اﻳﻦ در ﺣﻘﻴﻘﺖ ﺗﺼﻮﻳﺮ رﻫﺒﺮ  ﻇﻬﻮرﻳﺎﻓﺘﻪاﺳﺖ(ﻣﺨﺘﺎري،1382،ص17). بیان مسالهرﻫﺒﺮان در سازمان در ﻣﻘﺎم ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰ، ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺗﻌﻴﻴﻦ ﻛﻨﻨﺪه راﻫﻜﺎر، در ﻣﻘﺎم ﻛﺎرﺷﻨﺎس، در ﺳﻤﺖ ﻛﻨﺘﺮل ﻛﻨﻨﺪه رواﺑﻂ ﺑﻴﻦﮔﺮوه و در ﻣﻘﺎم ﺑﻮﺟﻮد آورﻧﺪه ﺗﻨﺒﻴﻪ و ﺗﺸﻮﻳﻖ ﺑﻮده و ﺑﻪ ﻋﻨﻮانﺳﺮﻣﺸﻖ، ﺳﻤﺒﻞ ﮔﺮوه، در ﻣﻘﺎم ﭘﺪري و در ﻣﻘﺎم ﺳﭙﺮ ﺑﻼي ﮔﺮوه ﺧﻮد اﺳﺖ(ﺳﻴﺎدت وﻫﻤﻜﺎران، 1383،ص54). در زمینه رهبری مکاتب و نظریات مختلفی وجود دارد که تئوری رهبری تحول گرا یکی از جدیدترین این تئوری ها می باشد.تئوري رهبري تحول گرا نخست توسط برنز (1978) به منظور تمايز بين آن دسته از رهبران که روابط قوي و انگيزشي با زيردستان و پيروان برقرار مي‌کنند و آن دسته از آنها که به طور گسترده اي متمرکز بر مبادله يا تعامل براي ايجاد نتايج اند به وجود آمد. او مشخص کرد که يک رهبر تحول‌گرا، به دنبال انگيزه هاي بالقوه در پيروان و ارضاي نيازهاي بالاتر آنان است. رهبران تحول گرا، رابطه انگيزشي متقابلي را برقرار مي کنند که پيروان را به رهبران تبديل مي کند. بنابراين رهبري تحول گرا، تعاملي و دوسويه است(دوکت و مک فارلان،2003). رهبران تحول گرا بر تحول و مبادلاتی که بین رهبر و کارکنان اتفاق می افتد اهمیت زیادی قائل بوده و در مقررات سازمان هایشان آن چه را که مورد انتظار بوده و به آن پاداش داده می شود،کاملا شفاف بیان کرده اند.(ایسنبیس،2008). باس و آوولیو(1993)بیان می کنند که رهبری تحول گرا هنگامی اتفاق می افتد که رهبر علاقه ای را میان همکاران و پیروان خود برمی انگیزد که کارشان را از یک دیدگاه جدید نگاه کنند.رهبرتحول گرا یک آگاهی از رسالت یا بینش سازمان ایجاد کرده و همکاران و پیروان را برای سطوح بالاتر توانایی و ظرفیت توسعه می دهد.علاوه بر این،رهبر تحول گرا همکاران و پیروان را تحریک می کند که فراسوی منافع خودشان،به منافعی توجه کنند که به  گروه نفع برساند(معایر حقیقی فرد و دیگران،1389). رهبری تحول گرا با استفاده از مکانیزمهای سازمانی مانند پاداش، ارتباطات، سیاستهای سازمانی و شیوه ها و روشها باعث ایجاد فرهنگ مولد روانی با ویژگی های معنوی بودن، شخصی، مولد، منفعل و تمایل به حفظ وضع موجود می شود که این فرهنگ موجب می شود که رهبری تحول گرا در محیطهای پویا موفق عمل کند .رهبری تحولگرا  سبکی از رهبری است که برای عبور از بحران و مرحله گذار سیستم بسیار موفقیت آمیز است. رهبران تحول گرا کسانی هستند که پیروان خود را الهام می بخشند،می توانند به آنها روحیه دهند و در مسیری هدایتشان کنند که منافع سازمان تامین شود.هم چنین رهبران می توانند موجب شوند که زیر دستان با روحیه ای بسیار بالا کار کرده و بدین وسیله اثراتی عمیق بر سازمان بگذارند.این گونه رهبران به نیازها و جنبه های پیشرفت و ترقی زیردستان توجه خاصی دارند،بر آگاهی های آنها می افزایند و می توانند به گونه ای افراد را هدایت نمایند که انها از دیدگاه های جدیدتر به مسائل قدیمی نگاه کنند.رهبری که در افراد تحول ایجاد می کند،پیوسته می کوشد این اندیش را در افکار پیروان خود تزریق کند که آنها صاحب قدرت و توانایی های برتر بوده و نه تنها به مسائل جاری بپردازند بلکه باید از دیدگاه جدید نیز به امور نگاه کنند(رابینز،ترجمهی پارسائیان و اعرابی،1381).به طور کلی در اکثر مطالعات برای بیان رهبری تحول گرا از چهار ویژگی نفوذ(کاریزما) رهبر،انگیزش الهامی رهبر،انگیزش فکری رهبر و ملاحظات فردی رهبر استفاده می شود.الف- ملاحظات فرديبرقراری ارتباط فردی با کارکنان و اهمیت دادن به همه کارکنان  و توجه به اینکه از دیدگاه رهبر آنها برای سازمان مهم هستند(دوکت و مک فارلان،2003). ملاحظات فردي مرتبط با رفتارهاي رهبري تحول گرا، در رابطه به رفتار با افراد، به عنوان مشارکت کنندگان مهم به محيط کار است. رهبراني که از اين شيوه رهبري استفاده مي کنند، ملاحظاتي براي نيازهاي کارکنانشان نشان مي دهند و آماده‌اند تا توسعه رفتار محيط کار مناسب را تشويق و مربيگري کنند(سانتورا و ساروس،2001).ب- انگيزش الهاميدر برگیرنده یادآوری اهداف سازمان برای کارکنان و تشویق آنها برای متعهد  شدن نسبت به این اهداف است. افزايش هشياري کارکنان درباره رسالت و بينش سازمان و تشويق ديگران در شناخت و تعهد به آنها، جنبه اصلي شيوه انگيزش الهامي رهبري تحول گرا است. انگيزش الهامي، به اصل وجودِ (ماهيت) سازماني مي پردازد، تا به شخصيت رهبر. رهبراني که از انگيزش الهامي به عنوان رفتار رهبري استفاده مي کنند، ايده ها و بينش خود را به کارکنانشان با شيوه هاي واضحي منتقل كرده، کارکنان را تشويق مي کنند تا فراتر از استانداردها توسعه يابند و بنابراين خود آنها و سازمان رشد و توسعه يابد(سانتورا و ساروس،2001).ج- انگیزش فکریرهبراني که از نظر فکری کارکنان را تحريک مي کنند خلاقيت و پذيرش چالشها را به عنوان بخشي از کارشان تشويق مي‌کنند. آنها شيوه هاي رفتار با مسائل و مشکلات، را در يک رفتار عقلايي به کار مي برند. آنها در تمام مشکلات در يک شيوه آرام و محاسبه شده با کارکنانشان کار مي کنند و از تکنيک هاي حل مسأله براي رسيدن به تصميمهايي استفاده مي کنند که اتفاق نظر متقابل بين رهبران و کارکنان را منعکس مي سازد(سانتورا و ساروس،2001).د- نفوذ(کاریزما)نفوذ، رفتاري است که پيروان را به استفاده از رهبرانشان به عنوان الگو تشويق مي کند. اصطلاح ديگري که براي تشريح اين شکل رهبري استفاده شده، کاريزما است. در مرکز و هسته تأثير ايده‌آل، ايجاد ارزش هايي قرار دارد که الهام‌آور و معنادار هستند و حس هدفمندي را در افراد ايجاد مي کنند.رهبراني که در نفوذ یا کاریزما بالا هستند، همچنين حس قوي ثبات کنترل عاطفي دارند. آنها باور دارند که تغيير و متحول کردن پيروانشان از راه ارتباطات، الگو دهي نقش و تشويق، استراتژيهاي مناسب براي رسيدن به مأموريت و هدفهاي سازمان است.به طور خلاصه، شاخصهاي اصلي نفوذ(کاریزما)، عبارتند از: الگودهي، ايجاد و تشريح ارزشها، مهم و معني‌دار بودن، حس هدفمندي، اعتماد و اطمينان به پيروان، عزت نفس، حس کنترل عاطفي و خود سازماني(خود تعييني)(سانتورا و ساروس،2001).از طرفی یکی از ویژگی های اقتصاد دانشی،تغییر دائمی موقعیت ها و شرایط است.بنابراین سازمان ها باید پیوسته دانش خود را غنی کرده،دانش جدید ایجاد نمایند و این دانش را در فرایندها،تولیدات و خدماتشان به کار ببرند.برای این که سازمان ها بتوانند در اقتصاد دانشی موفق باشند،نوآوری مستمر و پیوسته به عنوان یک عامل حیاتی محسوب می شو(رمضانی،1389).هر سازمان دارای سه نوع دانش می باشد:دانش ضمنی که در تخصص و تجربه افراد قرار دارد،دانش صریح یا دانش مبتنی بر قوانین که در محصولات،رویه ها و قوانین وجود دارد و دانش فرهنگی که در مفروضات و باورهایی است که در جهت تعیین ارزش و امنیت اطلاعات جدید یا دانش ،توسط افراد استفاده می شود.ایجاد دانش از طریق شناخت شکاف ها در دانش موجود سازمان تسریع می شود.چنین شکاف های دانشی را می توان در روش حل یک مساله،توسعه یک محصول جدید یا استفاده از مزایای یک فرصت مشاهده کرد.سازمان ها دانش جدید را از طریق تبدیل دانش ضمنی به دانش صریح،انسجام و ترکیب دانش و انتقال دانش به بخش های مختلف ایجاد می کنند.به بیان دیگر،ایجاد دانش نتیجه تعامل مستمر بین دانش ضمنی و صریح می باشد(بونتیس و چو،2002).دانش ضمني معمولا در قلمرو دانش شخصي، شناختي وتجربي قرار مي گيرد. در حاليكه دانش صريح بيشتر به دانشي اطلاق مي گردد كه جنبه عيني تر، عقلاني تر و فني تر دارد شامل داده ها ، خط مشي ها، روش ها، نرم افزارها، اسناد و … .برای ایجاد دانش در سازمان 4 مرحله اصلی وجود دارد:1- سهیم سازی دانش ضمنی یا جامعه پذیری:از ضمنی به ضمنی،افراد دانش ضمنی را به طور مستقیم از دیگران به وسیله تجربیات مشترک،بررسی،تقلید و موارد دیگر کسب می کنند.2-خلق مفاهیم یا بیرون سازی:از ضمنی به صریح،در این فرایند دانش ضمنی بوسیله مفاهیم تبدیل به ابزار می شود.3-توجیه مفاهیم و ساخت الگوی اصلی یا ترکیب:از صریح به صریح،فرایند ترکیب بوسیله طراحی سیستماتیک مفاهیم در مجموعه اشکال مختلف دانش صریح صورت می گیرد.4-دانش چند سطحی و درونی سازی:از صریح به ضمنی، این فرایند از طریق فرایند یادگیری بوسیله انجام دادن،بیان کردن و مستند سازی تجربیات انجام می شود. مدیریت دانش تلاش استراتژيكي سازمان دانسته شده كه سعي مي كند از راه كنترل و استفاده از دارايي هاي فكري كه در نزد كاركنان و پشتيبان سازمان وجود دارد، در رقابت به برتري دست يابند. به دست آوردن، ذخيره كردن و توزيع دانش، موجب مي شود كه كاركنان سازمان هوشمندتر كار كنند، از دوباره كاري بكاهند و در نهايت توليدات و خدمات خلاقانه تري توليد كنند كه نياز مشتريان را بهتر بر آورند(میچالوا،2003). مديريت دانش چيزي است كه در محيط سازماني رخ مي دهد؛ مواد كار آن دانش سازماني يا سرمايه فكري يا دارايي فكري است ( افشار زنجانی،1383). مديريت دانش شامل فرآيند تركيب بهينه دانش و اطلاعات در سازمان و ايجاد محيطي مناسب به منظور توليد، اشتراك و به كارگيري دانش و تربيت نيروهاي انساني خلاق و نوآور است. هدف مديريت دانش ايجاد يك سازمان يادگيرنده و شراكت با ايجاد جرياني بين مخازن اطلاعات ايجاد شده توسط افراد قسمت هاي مختلف سازمان (مالي، عملكرد، هوش رقابتي، وغيره) و مرتبط كردن آن ها با يكديگر است(مااوری،2002). مديريت دانش چهار عنصر اساسي دارد: دانش، مديريت، تكنولوژي اطلاعات و فرهنگ سازماني هر كدام از اين اجزا نقشي عمده در مديريت دانش داشته و مي تواند تأثيري بسزا در موفقيت يا شكست آن داشته باشد(پارک،2004). ایجاد دانش بطور اساسی به دانش و انگیزش افراد در سازمان وابسته است(نوناکا،1994). پس با این توصیف می توان گفت رهبر سازمان،شاید یکی از مهمترین عواملی باشد که بر ایجاد دانش سازمانی تاثیرگذار است.با توجه به این مطالب این تحقیق به دنبال بررسی رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمان صندوق های بازنشستگی،پس انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت در سال 1392 می باشد.پشتیبانی: 09392158693 (لطفا فقط عنوان فایل، نام خریدار و مشکل خود را پیامک و یا در تلگرام عنوان بفرمایید تا سوال و مشکل شما به متخصص مربوطه ارجاع شود).نحوه دانلود : بلافاصله پس از پرداخت آنلاین قادر به دانلود فایل خواهید بود و همچنین یک نسخه از “لینک دانلود” نیز برای شما ایمیل می شود.

برچسب ها:
تحقیق بررسی تعیین رابطه بین رهبری تحول گرا در سازمان و ایجاد دانش در سازمانها رهبری تحول گرا چیست رهبری تحول آفرین چیست؟ مدیریت تحول گرا رهبری تحول گرا و نوآوری تعریف مدیریت دانش چیست مراحل مدیریت دانش مدیریت دانش در سازمان اهداف مدیریت دانش

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و ابعاد خودکارآمدی

    پایان نامه خودکارآمدی,تحقیق ابعاد خودکارآمدی,تعریف عملیاتی خودکارآمدی,فصل دوم خودکارآمدی شخصی,مبانی نظری مفهوم خودکارآمدی,مفهوم خودکارآمدی,مقاله مفهوم خودکارآمدی,مولفه های خودکارآمدی,نظریه خودکارآمد,نظریه های خودکارآمدی دانلود فایل اصلی دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مفهوم و ابعاد خودکارآمدی از سایت دانلود فایل دانلود مبانی…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال نارسایی توجه بیش فعالی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال نارسایی توجه بیش فعالی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق اختلال نارسایی توجه بیش فعالی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی یک اختلال…

  • پیشینه و مبانی نظری بیماری اتيسم

    پیشینه و مبانی نظری بیماری اتيسم دانلود پیشینه و مبانی نظری بیماری اتيسم دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اتيسم اتيسم طيفي از اختلالات است . در اصطلاح کلي ، به اين معني است…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش ترك سيگار

    دانلود پاورپوینت با موضوع آموزش ترك سيگار برچسب ها: برای ترک سیگار چه بخوریمداروهای ترک سیگارترک سیگار عوارضبعد از ترک سیگارراههای ترک سیگار سریعترک سیگار چند روزترک سیگار با گیاهان داروییادامس ترک سیگار رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با…

  • پیشینه و مبانی نظری اعتماد سازماني

    پیشینه و مبانی نظری اعتماد سازماني دانلود پیشینه و مبانی نظری اعتماد سازماني دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اعتماد سازماني اعتماد در سازمان از عناصركليدی و اثربخش در سازمان به حساب مي آيد…

  • پیشینه و مبانی نظری ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری

    پیشینه و مبانی نظری ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری دانلود پیشینه و مبانی نظری ریسک اعتباری و مصداق آن در صنعت بانکداری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه 10 2…

  • دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری

    دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری دانلود دانلود مبانی نظری و سوابقی پژوهشی مهارتهای مدیریتی و جانشین پروری دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه عصر کنونی ، عصر دانش و…

  • مبانی نظری باورهای فراشناختی

    مبانی نظری باورهای فراشناختی دانلود مبانی نظری باورهای فراشناختی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل باورهای فراشناختی در سال های اخیر فراشناخت به عنوان یکی از پیش بینی کننده های آشکار در مورد تکلیف…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حسابداری تعهدی، سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود (فصل دوم )

    ادبیات نظری حسابداری تعهدی,پیشینه تحقیق حسابداری تعهدی,سود حسابداری و ارتباط وجه نقد با سود,فصل دوم پایان نامه حسابداری تعهدی,مبانی نظری سود حسابداری و ارتباط وجه نقد ب دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق حسابداری تعهدی، سود حسابداری و…

  • پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان درس 24 مطالعات هفتم

    پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان درس 24 مطالعات هفتم برچسب ها: پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستانمطالعات هفتم رفتن به سایت اصلی پاورپوینت دانش و هنر در ایران باستان درس 24 مطالعات هفتم دسته بندي : علوم…

  • مبانی نظری و پیشینه کمرویی نوجوانان

    مبانی نظری و پیشینه کمرویی نوجوانان دانلود مبانی نظری و پیشینه کمرویی نوجوانان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - خانواده و تعاملات آن ............................. 22 2 - 2 - موقعيت…

  • بررسی میزان اثربخشی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در شرکت برق وارائه الگو برای سنجش اثربخشی آن

    بررسی میزان اثربخشی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در شرکت برق وارائه الگو برای سنجش اثربخشی آن برچسب ها: ارزیابی عملکرد پروژه‌های تحقیقاتی تصمیم گیری چند معیاره(تاپسیس و ویکور)پایان نامه بررسی میزان اثربخشی نتایج پروژه‌های تحقیقاتی انجام شده در شرکت…

  • پاورپوینت تاریخ ایران و جهان باستان

    پاورپوینت تاریخ ایران و جهان باستان برچسب ها: پاورپوینت تاریخ ایران و جهان باستانباستا نشناسی در جست و جوی میراث فرهنگیباستا نشناسی چیستمراحل کار باستان شناسانراههای کشف آثار باستانی و تاریخیاقدام باستان شناسان در برخوررد با یک بنای تاریخیتعیین سن…

  • خلاصه فصل دوم آموزه های تربیتی آیات قرآن پیام نور

    خلاصه فصل دوم آموزه های تربیتی آیات قرآن پیام نور دانلود خلاصه فصل دوم آموزه های تربیتی آیات قرآن پیام نور دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود خلاصه فصل دوم آموزه های تربیتی…

  • دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل خرید محصول سبز

    پایان نامه بررسی عوامل موثر بر تمایل خرید محصول سبز,پروژه بررسی عوامل موثر بر تمایل خرید محصول سبز,تحقیق بررسی عوامل موثر بر تمایل خرید محصول سبز,دانلود مقاله بررسی عوامل موثر بر تمایل خرید محصول سبز دانلود فایل اصلی دانلود مقاله…

  • تحقیق دراز و نشست

    تحقیق دراز و نشست دانلود تحقیق دراز و نشست دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل بخشی از متن فایل: دراز و نشست سبب بهبود عملکرد فرد در فعالیت‌های روزمره و ورزشی می‌شود. همچنین به‌صورت غیرمستقیم به…

  • پاورپوینت آموزش بدمینتون

    پاورپوینت آموزش بدمینتون دانلود پاورپوینت آموزش بدمینتون دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: پاورپوینت آموزش بدمینتون در 59 اسلاید به همراه تصاویر.   بخشی از متن پاورپوینت: ورزش بدمینتون به عنوان یک بازی پر هیجان…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه پژوهش اجتماع درمان مدار(فصل دوم پایان نامه روانشناسی)

    ادبیات نظری تحقیق اجتماع درمان مدار,تعریف مبانی نظری تحقیق اجتماع درمان مدار,چارچوب نظری تحقیق اجتماع درمان مدار,مبانی نظری اجتماع درمان مدار,مبانی نظری اختلال اعتیاد از دیدگاه TC,نگین فایل,نمونه پی,نمونه یک پیشینه تحقیق فرد معتاد از دیدگاه TC دانلود فایل اصلی…

  • ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم مدیریت منابع انسانی الکترونیک (فصل دوم)

    ادبیات نظری و پیشینه پژوهش مفاهیم مدیریت منابع انسانی الکترونیک (فصل دوم),پيشينه پژوهش مدیریت منا,پيشينه تحقيق تعریف مدیریت منابع انسانی الکترونیک,دانلود مباني نظري مدیریت منابع انسانی الکترونیک چیست,مباني نظري ابعاد مدیریت منابع انسانی الکترونیک دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) اعتیاد بازیهای رایانه ای دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم ادبیات و پیشینه تحقیق مقدمه…

  • نظام برنامه ریزی شهر در هلند

    نظام برنامه ریزی شهر در هلند دانلود نظام برنامه ریزی شهر در هلند دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل نظام برنامه ریزی شهر در هلند فهرست مقدمهچارچوب قانونی حکومت‌های محلی و برنامه‌ریزی توسعه شهریتعریف…

  • مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم)

    آثار عدم اطمینان محیطی بر ارزش شرکت,شرايط عدم اطمينان در تصميم گيري,عدم تقارن اطلاعات و كارايي بازار,مبانی نظری عدم تقارن اطلاعاتی,مبانی و مفاهیم نظری مرتبط با عدم اطمینان و عدم تقارن اطلاعاتی (فصل دوم),مفهوم عدم تقارن اطلاعاتی دانلود فایل اصلی…

  • مطالعات و رساله معماري طراحي ويلا

    برنامه فیزیکی طراحي معماري ويلا,پایان نامه معماري طراحي ويلا,رساله معماري طراحي ويلا,طراحي معماري ويلا,ظوابط و استانداردهای طراحي معماري ويلا,مطالعات معماري طراحي ويلا,معماري ويلا دانلود فایل اصلی مطالعات و رساله معماري طراحي ويلا از سایت دانلود فایل دانلود مطالعات و رساله…

  • پاورپوینت اصول تغذیه صحیح

    پاورپوینت اصول تغذیه صحیح دانلود پاورپوینت اصول تغذیه صحیح دسته بندي : تغذیه جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه اصول تغذیه سالم و صحیح،در حجم 30 اسلاید قابل ویرایش.   بخشی از متن: برای تغذیه…

  • دانلود پاورپوینت فصل سوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع حرکت نوسانی ساده- معادلات سرعت و شتاب

    دانلود پاورپوینت فصل سوم فیزیک پیش دانشگاهی با موضوع حرکت نوسانی ساده- معادلات سرعت و شتاب برچسب ها: معادله دیفرانسیلی حرکت نوسانیمعادله حرکت آونگ سادهمشخصه حرکت نوسانی سادهحرکت نوسانی چیستحرکت هماهنگ سادهاثبات فرمول دوره تناوب آونگ سادهجزوه حرکت نوسانی فیزیک…

  • پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها (DEA)

    پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها (DEA) دانلود پیشینه تحقیق روش تحلیل پوشش داده ها (DEA) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل روش تحلیل پوشش داده ها 2 - 2 - 13 اندازه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبك مديريت كلاس و پيشرفت تحصيلي (فصل 2)

    پيشينه ن,چارچوب نظري یادگیری خود تنظیمی,دانلود مباني نظري مدیریت کلاس,فصل دوم پايان نامه ارشد پيشرفت تحصيلي,مباني نظري پيشرفت تحصيلي,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سبکهای مدیریت کلاس,مبانی نظری و پیشینه تحقیق سبك مديريت كلاس و پيشرفت تحصيلي دانلود فایل…

  • پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)

    پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا) برچسب ها: دانلود پاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)پاورپوینت تاسیسات الکتریکی در ساختماننورپردازی اماکننورپردازی در فضاهای مسکونیلامپپاورپوینت تاسیسات الکتریکی(نور و صدا)صوت وملاحظات آن در معمارینور و صدا در معماری رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت رضایتمندی گردشگری

    پاورپوینت رضایتمندی گردشگری دانلود پاورپوینت رضایتمندی گردشگری دسته بندي : گردشگری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی رضایتمندی گردشگری ، در حجم 17 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: رضایتمندی چیست؟ از نظر WTO  رضایتمندی یک مفهوم…

  • پاورپوینت درباره درخودماندگی(اوتیسم)

    پاورپوینت درباره درخودماندگی(اوتیسم) دانلود پاورپوینت درباره درخودماندگی(اوتیسم) دسته بندي : پزشکی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل پاورپوینت درباره بیماری اوتیسم،در حجم 16 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن:  (Autism) نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی، کلامی…

  • دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه

    پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه,پوشاک,دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه,رنگ,شاهنامه,نشانه دانلود فایل اصلی دانلود پایان نامه بررسی مطالعۀ نشانه شناسی طراحی لباس از شاهنامه از سایت دانلود فایل دانلود پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشم و پرخاشگری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشم و پرخاشگری دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشم و پرخاشگری دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق خشم وپرخاشگری فصل دوم ( پيشينه و…

  • دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی انستيتوي گل و گياه

    برنامه فیزیکی طراحی انستيتوي گل و گ,دانلود مطالعات و رساله معماری طراحی انستيتوي گل و گياه,رسال و پایان نامه طراحی انستيتوي گل و گياه,ظوابط و استانداردهای طراحی انستيتوي گل و گياه,مطالعات معماری طراحی انستيتوي گل و گياه,معماری انستيتوي گل و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرار واقسام فرار

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرار واقسام فرار دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرار واقسام فرار دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق فرار واقسام فرار فصل دوم ادبيات و پيشينه پژوهش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی و هوش بازاریابی (فصل دوم)

    پيشينه پژوهش تعریف هوش بازاریابی,پيشينه تحقيق معیارهای هوش هیجانی,چارچوب نظري هوش بازا,دانلود مباني نظري ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی,مباني نظري مشخصات هوش بازاريابي,مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم اختلالات خواب (فصل دوم پایان نامه) دانلود فایل اصلی…