تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی

پرش عمودی,تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی,توجه,دستورالعمل
دانلود فایل اصلی تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی از سایت

دانلود فایل

تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی در حجم 95 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:مباني نظري    تاريخچه توجه    دانشمندان از اولين روزهاي تحقيق درباره رفتار انسان، علاقه زيادي به بررسي توجه داشتند؛ براي مثال در اوايل سال 1859، ويليام هميلتون[1] تحقيقاتي درباره توجه در بريتانيا انجام داد. تقريبا در همان زمان، ويليام وونت[2] كه عموم مردم او را «پدر روانشناسي تجربي» مي­دانند، نيز در دانشگاه ليپزيك[3] آلمان به بررسي مفهوم توجه پرداخت. در آمريكا، نيز ويليام جيمز[4] يكي از اولين تعاريف توجه را در سال 1890 ارائه نمود. توصيف او از توجه، به صورت «كانوني نمودن»[5]، «تمركز»[6]و «هوشياري»[7]بود (مگيل، 1998).      محققان به موضوعات مختلف مرتبط به توجه پرداختند، مانند اجراي همزمان بيش از يك بخش مهارت، يا بيش از يك مهارت، اجراي تكاليفي كه مستلزم تصميم­گيري سريع درباره چند پاسخ انتخابي هستند و اجراي تكاليفي كه به حفظ طولاني مدت توجه نياز دارند. اين علاقه­مندي مجدد به مطالعه توجه، تاكنون نيز ادامه يافته است و دانشمندان در تلاشند تا به يكي از مهمترين محدوديت­هاي اثرگذار بر يادگيري و اجراي انسان پي ببرند (مگيل، 1998).    تعاريف توجهاز واژه توجه تعاريف متعددي ارائه شده است، كه به برخي از اين تعاريف در ادامه اشاره مي­شود:توجه در فرهنگ فارسي معين (1380) به معناي روكردن و روي­ آوردن به كسي يا چيزي مي­باشد.در فرهنگ آريان­پور (1377) توجه به معناي مواظبت، مراقبت، دقت و خبر دادن مي­باشد.در فرهنگ پزشكي درلند (1989) توجه معادل “attention” و مترادف دقت و مواظبت آمده است. “ويليام جيمز” در سال 1890 در مورد توجه گفت: توجه تسلط ذهني واضح و روشن به يك موضوع مي­باشد كه ممكن است همزمان با آن چندين موضوع يا زنجيره­اي از افكار ديگر رخ دهد.پوسنر و بويز[8] (1971) نيز توجه را هوشياري، ظرفيت يا منابع محدود و انتخابي در نظر مي­گيرند (رحماني­نيا، 1382). توجه شامل اكتساب هوشياري است كه با آماده شدن فرد براي دريافت اطلاعات حسي و حفظ هوشياري همراه است. به عبارت ديگر، توجه فرآيندي است كه آگاهي ما را هدايت مي­كند تا اطلاعات، در دسترس حواس قرار گيرد [M1] (رحماني­نيا).  توجه، درگيري هوشيار يا ناهوشيار در فعاليت­هاي ادراكي، شناختي و يا حركتي پيش، در حين و بعد از اجراي مهارت مي­باشد (مگيل، 2001).توجه به عنوان يك پيش­نياز شناختي، براي اجراي موفقيت­آميز در ورزش حياتي است. محققان خاطر نشان كردند اجراي ضعيف ورزشكاران مي­تواند به دليل نداشتن توجه و تمركز كافي باشد (سينگر، هاسن بلاس و جانل[9]، 2001).     [M2] توجه، كانوني كردن تمركز روي بعضي از چيزهاي برگزيده و منتخب است. در طول مدت توجه، همه­ پرتوهاي پراكنده­ ذهن جمع مي­شوند و توجه كامل، يك اثر عميق از هر چيز در ذهن مي­سازد[M3]  (سيوانندا[10]، 2003). توجه به معني كانوني كردن و محدوديت منابع پردازش اطلاعات است (اشميت و رايسبرگ، 2004).توجه، فرآيندي است كه آگاهي ما را هدايت مي­كند تا اطلاعات در دسترس حواس قرار گيرند (مارتنز[11]، ترجمه خبيري، 1385).توجه توانايي معطوف كردن فرآيندهاي ذهني بر تكليف در دست اجرا مي­باشد (شاو[12] و همكاران، 2005).ويژگي­هاي توجهگرچه تلاش زيادي براي تعريف واژه توجه صورت گرفته (استلماخ و هاگز[13]، 1983) اما هنوز معناي روشن و قابل فهمي براي مردم ارائه نشده است. بطور كلي، توجه به معناي قابليت فرد در پردازش اطلاعات است (اشميت، 1991؛ مگيل، 1993) و همچنين ويژگي­هايي براي آن در نظر گرفته شده است. اشميت (1991) ويژگي­هاي توجه را اينگونه بيان مي­كند:1-    توجه مي­تواند پويا باشد و آغاز و طول مدت آن در طول زمان تغيير نمايد؛2-   توجه از ظرفيت محدودي برخوردار است؛3-   توجه مستلزم تلاش و مولفه­اي از برانگيختگي است؛4-  توجه ظرفيت شخص را در تركيب اعمال محدود مي­كند. توجه و انگيختگي[14]يكي از مواردي كه بر روي ميزان ظرفيت توجه تاثيرگذار مي­باشد سطوح انگيختگي مي­باشد (مگيل؛ ترجمه واعظ موسوي و شجاعي، 1380). ارتباط بين سطوح برانگيختگي و عملكرد تحت عنوان فرضيه  -U وارونه (دافي[15]، 1962) يا قانون يركز- دادسن[16] (1908) مطرح شده است. تكاليف چه در آزمايشگاه و به صورت زمان واكنش (لايسنگ، شوارتز و ليندسلي[17]، 1956) و چه به شكل مهارت­هاي حركتي بوم­شناختي (وينبرگ و راگان[18]، 1978) باشند. بنظر مي­رسد سطوح خاصي از برانگيختگي وجود دارد كه در آن عملكرد به حداكثر (سطح بهينه برانگيختگي) مي­رسد. عملكرد بالا يا پايين سطح بهينه، كمتر از حداكثر است. سطح بهينه برانگيختگي به ميزان پيچيدگي تكليف بستگي دارد. حركاتي كه مستلزم مهارت­هاي حركتي ظريف هستند (مثل تيراندازي، پرتاب دارت، گلف) در سطوح پايين­تر برانگيختگي بهتر اجرا مي­شوند. اما حركاتي كه نيازمند توان و قدرت هستند (مثل وزنه برداري، پرتاب چكش، پرتاب وزنه) در سطوح بالاتر برانگيختگي بهتر اجرا مي­شوند. در حركاتي كه تركيب مهارت­هاي حركتي ظريف و غير ظريف هستند (مثل اسكي به همراه تيراندازي، شمشيربازي، ژيمناستيك و چوب موازنه)، سطوح برانگيختگي براي رسيدن به اجراي بهينه بسته به موقعيت تغيير مي­كند (كلوكا[19]، ترجمه نمازي­زاده و همكاران، 1383).اگر سطوح برانگيختگي، ظرفيت توجه موجود را تحت تاثير قرار دهد، ما مي­توانيم رابطه برانگيختگي و اجرا را منتج از ظرفيت توجه موجود بدانيم. يعني، علت اينكه سطوح برانگيختگي بسيار پايين يا بسيار بالا به اجرايي ضعيف مي­انجامد، اين است كه فرد منابع توجه لازم براي اجراي فعاليت را در اختيار ندارد. زماني كه سطح برانگيختگي مطلوب باشد، توجه كافي در دسترس بوده، فرد مي­تواند به سطح عالي اجرا برسد (مگيل؛ ترجمه واعظ موسوي و شجاعي، 1380).استربروك[20] (1952) در نظريه بهره­برداري از نشانه­ها بيان مي­دارد كه حد مناسب سطح برانگيختگي آنست كه توجه به منظور شناسايي محرك­هاي مربوط متمركز شود و از نشانه­هاي نامربوط صرف­نظر گردد (اشميت، 1991؛ ترجمه نمازي­زاده و واعظ موسوي، 1376).توجه و اضطرابآيزنك[21] (1992و 1988) مداركي ارائه كرد كه پيشنهاد مي­كند كه بازيكنان بسيار مضطرب ممكن است با بازيكنان بي­اضطراب از چهار نظر تفاوت داشته باشند:1-    آنها ممكن است خود را در معرض محرك­هاي تحريك كننده فرآيندهاي پردازش به جاي آنكه در معرض محرك­هاي خنثي و يا مربوط به كار باشد، قرار دهند.2-    آنها ممكن است حافظه كاري كم اثرتري براي انجام تكاليف شناختي پيچيده داشته باشند.3-   حواس آنها فوق­العاده اختلال­پذير است.4-  آنها محدوديت توجهي بيشتري در مقايسه با بازيكنان كم­ اضطراب از خود نشان مي­دهند.مهم­ترين كاربرد اين يافته­ها اينست كه بازيكنان حرفه­اي ممكن است از توانايي بهتري در كنترل اثرات منفي، حالات اضطراب ناشي از مسابقه روي توجه خود برخوردار باشند، در حالي كه از حداكثر تاثير مثبت آن استفاده مي­كنند (لو[22]؛ ترجمه سياح و همكاران، 1384).               توجه و انگيزشيكي از موضوعات ديگر مربوط به حوزه توجه فرد، انگيزش است. بايد توجه داشت كه، انگيزش و برانگيختگي مترادف نيستند. به عبارتي، انگيزش تلاش لازم براي جهت­دهي و تقويت رفتار است (رابرتز[23]، 1992). جهت­دهي يعني آنچه كه شخصي به سوي آن كشيده مي­شود يا در آن شركت مي­كند. شدت، توصيف­گر ميزان تلاشي است كه فرد براي جذب و كشيده شدن به سوي چيزي به كار مي­بندد. مثلا ممكن است فردي يك ترم در كلاس كاراته شركت كند، ولي فرد ديگري در همان يك ترم در كلاس­هاي كاراته، كونگ­فو و تاچي شركت نمايد. جهت انگيزش بيانگر گرايش به شركت در هنرهاي رزمي است. شركت در سه كلاس نشانگر شدت انگيزش فرد است (كلوكا؛ ترجمه نمازي­زاده، 1383).توجه و هوشيارياصطلاح هوشياري و بويژه مفهوم رفتار ناهوشيارانه در طي رشد رفتارگرايي بعد از قرن بيستم مورد توجه قرار گرفت. جيمز (1890) هوشياري را حالتي از آمادگي ذهني تعريف كرد كه شخص مي­تواند قبل از عملكرد فعال شده و آن را حفظ كند. همچنين هوشياري به مفهوم پردازش كنترل شده در مقابل پردازش خودكار ارتباط داده شده است (اشميت و لي؛ ترجمه فرخي و همكاران، 1387). چندين محقق (برتلسون، 1967؛ برتلسون و تيسير[24]، 1968) نشان دادند كه وجود يك محرك پيش از عملكرد مي­تواند عملكرد را تغيير دهد و حتي تسهيل نمايد. بطور قطع، درگيري هوشيارانه در فعاليت­هاي توجه، مشخصه بسياري از موقعيت­هاي اجراي مهارت است؛ براي مثال، وقتي كودكي در حال يادگيري به زمين زدن و گرفتن توپ با يك دست، همزمان با دويدن است، ما فكر كردن كودك درباره آنچه بايد انجام دهد را مشاهده مي­كنيم. هنگامي كه بيماري به توانبخشي مهارت نوشتن مي­پردازد نيز همين طور است. درمانگرها غالبا مشاهده مي­كنند كه چنين بيماراني، عمل را بصورت كلامي به شيوه مورد نظر هدايت مي­نمايند. با وجود اين، به نظر نمي­رسد كه بعضي از فعاليت­هاي توجه طلب به آگاهي هوشيارانه نياز داشته باشند. بنابراين توجه، به آگاهي هوشيارانه محدود نمي­شود. افراد بسياري از فعاليت­هاي توجه طلب را بدون آگاهي هوشيارانه از آنها انجام مي­دهند. براي مثال مي­توان به توجه بينايي افراد، به آن­ دسته از نشانه­هاي محيطي كه اجرا را در جهت صحيح هدايت مي­نمايند، اشاره كرد. اگرچه لازم است توجه روي اين نشانه­ها متمركز شود، ولي افراد در تمامي مواقع از ويژگي­هاي اين نشانه، آگاهي هوشيارانه ندارند. همچنين هوشياري به مفهوم پردازش كنترل شده در مقابل پردازش خودكار ارتباط داده شده است. اجرا در آزمون­هاي مستقيم و غير مستقيم حافظه (روديگر و مك درموت[25]، 1993) و استفاده از مقياس­هاي گسستگي فرآيند (جاكوبي[26] و ديگران، 1997) نشان مي­دهد كه بين اثر هوشيار و ناهوشيار بر روي رفتار وابستگي وجود دارد. براي مثال پردازش خودكار (ناهوشيار) بخوبي در افراد بزرگسال مسن­تر حفظ مي­شود، در حالي كه پردازش كنترل شده (هوشيار)، به همراه افزايش سن كاهش مي­يابد. خطاهاي عملكرد نظير اشتباهات عمل (نورمن[27]، 1981) در وضعيت­هايي ظاهر مي­شوند كه در آنها ناهوشياري يا عمل خودكار نتواند بطور موفق توسط هوشياري يا پردازش كنترل شده جلوگيري يا خنثي شود (هاي[28] و جاكوبي، 1996؛ ريزن[29]، 1990؛ ريزن و مايسيلسكا[30]، 1982) (اشميت و لي، ترجمه فرخي و همكاران، 1387). به هر ترتيب، آگاهي يا هوشياري بوجود نمي­آيد مگر اينكه به آن توجه شود.پردازش خودكار و كنترل شدهآيزنك (1984) مي­گويد به سه دليل ممكن است تمرين اجراي همزمان دو تكليف را آسان كند: «اول اينكه افراد ممكن است براي اجراي هر يك از تكاليف راهكارهاي جديدي ايجاد كنند كه تداخل تكليفي را به حداقل برساند. دوم اينكه تقاضاهايي كه هر كدام از تكاليف بر روي منابع توجه يا كانون منشاء مركزي تحميل مي­كنند بوسيله تمرين كاهش داده شود. سوم اينكه در تكاليفي كه در ابتدا نياز به چندين منشاء پردازشي دارند، در اثر تمرين ممكن است اجراي آنها اقتصادي­تر شود و تكيه­ آنها بر روي چند منشاء ويژه قرار گيرد».

برچسب ها:
دستورالعمل توجه پرش عمودی تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی

تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی در حجم 95 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش

تحقيق مقايسه اثر نوع دستورالعمل مرکز توجه بر اجراي پرش عمودي در افراد حرفه ای و عادی در حجم 95 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش

  • فصل دوم پايان نامه ارشد سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

    فصل دوم پايان نامه ارشد سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دانلود فصل دوم پايان نامه ارشد سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل فصل دوم ( پیشینه تحقیق ) 2 - 1…

  • پیشینه و مبانی نظری هوش هیجان کودکان عادی و خیابانی

    پیشینه و مبانی نظری هوش هیجان کودکان عادی و خیابانی دانلود پیشینه و مبانی نظری هوش هیجان کودکان عادی و خیابانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق هوش هیجان کودکان…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش استرس شغلی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش استرس شغلی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش استرس شغلی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل تعریف استرس از طرف ديگر واژه استرس امروزه چنان نقل هر زباني است كه گويا…

  • پاورپوینت زندگی نامه تامسون

    پاورپوینت زندگی نامه تامسون دانلود پاورپوینت زندگی نامه تامسون دسته بندي : سایر جزئیات و دریافت گزارش فایل جوزف جان تامسون، سال 1856 در انگلستان متولد شد. خانواده تامسون زیاد به علم علاقه مند نبودند ولی تامسون  به مطالعه شوق…

  • تحقیق معلم اثر بخش

    تحقیق معلم اثر بخش برچسب ها: معلم اثر بخش تفاوت های معلمان اثربخش با غیر از آنآموزش اثر بخش معلم از نظر گوردونزمينه آموزش اثربخش معلم الگوی آموزش اثربخش معلم ابتداییپیشرفت تحصیلی رفتن به سایت اصلی تحقیق معلم اثر بخش…

  • پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS

    GIS,انجام عملیات ریاضی در GIS,پاورپوینت GIS,پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS,دانلود پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS,ریاضی,ریاضی در GIS,عملکردهای عددی(ریاضی),عملیات ریاضی در GIS دانلود فایل اصلی پاورپوینت انجام عملیات ریاضی در GIS از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت انجام عملیات…

  • کانسپت در معماری

    کانسپت در معماری دانلود کانسپت در معماری دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل کانسپت در معماری فهرست مطالب چکیده بحثتعریف کانسپتعوامل موثر بر کانسپت در طراحی انواع پنجگانه کانسپتکانسپت قیاسیاستعارات و تشبیهات (کانسپت های استعاری) جوهری (کانسپت…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوین خبر نویسی

    دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوین خبر نویسی برچسب ها: آموزش خبرنویسی pdfخبرنویسی در روابط عمومیپاورپوینت آموزش خبرنویسیاصول نگارش خبرنمونه خبر نویسیسبکهای جدید خبرنویسیجزوه خبرنویسیاموزش خبر نویسی رفتن به سایت اصلی دانلود پاورپوینت با موضوع روش های نوین خبر…

  • دانلود پرسشنامه توصیف خصلتهای شخصیتی افراد

    پرسشنام,پرسشنامه شخصیت آیزنک 90 سوالی EPQ,پرسشنامه شخصیت آیزنک نوجوانان,پرسشنامه شخصیتی آیزنک بزرگسالان,پرسشنامه شخصیتی آیزنک کودکان,تفسیر تست آیزنک,دانلود پرسشنامه شخصیتی آیزنک,شخصیت آیزنک 90 سوالی EPQ,نحوه نمره گذاری پرسشنامه شخصیتی آیزنک دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه توصیف خصلتهای شخصیتی افراد از سایت…

  • رابطه هوش هیجانی و حمایت اجتماعی با سلامت روان در سالمندان منطقه یک شهر تهران در سال 1396

    رابطه هوش هیجانی و حمایت اجتماعی با سلامت روان در سالمندان منطقه یک شهر تهران در سال 1396 برچسب ها: حمایت اجتماعی هوش هیجانی سلامت روان سالمندان رفتن به سایت اصلی رابطه هوش هیجانی و حمایت اجتماعی با سلامت روان…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع تعليم و تربيت از ديدگاه توماس آكويناس

    دانلود پاورپوینت با موضوع تعليم و تربيت از ديدگاه توماس آكويناس برچسب ها: تحقیق تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آكويناس تعلیم و تربیت تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آكويناس دانلود مقاله تعلیم و تربیت از دیدگاه توماس آكويناس…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وسلامت روانی

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وسلامت روانی دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وسلامت روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وسلامت روانی فصل دوم :…

  • منابع انرژی (تنظیم شرایط محیطی)

    منابع انرژی (تنظیم شرایط محیطی) دانلود منابع انرژی (تنظیم شرایط محیطی) دسته بندي : معماری جزئیات و دریافت گزارش فایل منابع انرژیتنظیم شرایط محیطی 2 فهرست توسعه پایدار دسته بندی انرژی تجدید ناپذیر نفت گاز زغال سنگ زباله تجدید پذیر…

  • بررسی پارامتریسیسم، پارادایم معماری معاصر

    بررسی پارامتریسیسم,پارادایم معماری الگوریتمیک,پارادایم معماری معاصر,پارادایم های معماری الگوریتمیک,پارامتریک پارادایم معماری,پروژه بررسی پارامتریسیسم دانلود فایل اصلی بررسی پارامتریسیسم، پارادایم معماری معاصر از سایت دانلود فایل دانلود مقاله با موضوع بررسی پارامتریسیسم، پارادایم معماری معاصر:========================================================تمامی فایل های سیستم، توسط کاربران آن…

  • مبانی نظری و پیشینه گردشگری گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر

    مبانی نظری و پیشینه گردشگری گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر دانلود مبانی نظری و پیشینه گردشگری گل و گیاه و تاثیر آن بر جذب گردشگر دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش…

  • آموزش های تخصصی تلگرام(کاملا تصویری)

    Usernameیافتن افراد در تلگرام,آموزش های تخصصی تلگرام بصورت کاملا تصویری,پنهان کردن حالت انلاین خود در تلگرام,تلگرام و مدیریت انcache,تماس تصویری در تلگرام,دانلود آموزش های تخصصی تلگرام بصورت کاملا تصویری,نصب پنج تلگرام در گوشی,نصب چند تلگرام دانلود فایل اصلی آموزش های…

  • پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی

    پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی دانلود پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی دسته بندي : مهندسی کشاورزی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:  فایل   پاورپوینت کاشت گلخانه‌ای توت فرنگی،در حجم 20 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: فرنگی بانام علمی توت…

  • بررسی رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان

    بررسی رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویان برچسب ها: پایان نامه تاب آوریتحقیق هوش معنویپایان نامه سلامت روانبررسی رابطه تاب آوری و هوش معنوی با سلامت روان دانشجویانهوش معنوی و مؤلفه های آنهوش معنوی و سلامت…

  • بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری

    بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگری برچسب ها: تبليغات شفاهي ارزش ادراك شده ريسك ادراك شده رضايت تمايلات رفتاريبررسی اثر تبلیغات شفاهی بر انتخاب ایران به عنوان مقصد گردشگریپایان نامه بررسی اثر تبلیغات شفاهی بر…

  • مبانی نظری روانشناسی عشق

    مبانی نظری روانشناسی عشق دانلود مبانی نظری روانشناسی عشق دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری روانشناسی عشق مفاهيم عشق بـه واسـطه آزمـايشـات گـونـاگون تـفاوتهاي ابراز عشق در دو جنس مرد و زن…

  • پاورپوینت آشنایی با فلسفه ریاضی

    پاورپوینت آشنایی با فلسفه ریاضی برچسب ها: فلسفه و ریاضیفلسفه آموزش ریاضیشهودگرایی ریاضیاعداد در فلسفهریاضی به زبان سادهبرهان گودل به زبان ساده رفتن به سایت اصلی پاورپوینت آشنایی با فلسفه ریاضی دسته بندي : ریاضی جزئیات و دریافت گزارش فایل…

  • دانلود پرسشنامه شیوه های فرزندپروری والدین

    پرسش,پرسشنامه سبک فرزندپروری یانگ,پرسشنامه سبک های فرزند پروری شیفر,دانلود رایگان پرسشنامه سبک های فرزندپروری,روایی و پایایی پرسشنامه شیفر,سبک های فرزندپروری بامریند,شیوه نمره گذاری پرسشنامه فرزندپروری شیفر,نمره گذاری پرسشنامه فرزند پروری شیفر دانلود فایل اصلی دانلود پرسشنامه شیوه های فرزندپروری والدین…

  • برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی

    حسابرسی دانلود فایل اصلی برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی از سایت دانلود فایل تحقیق برنامه ریزی حسابرسی در موسسات حسابرسی در حجم 16 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با فهرست زیر:فهرست مطالبمقدمه     1برنامه ريزي حسابرسي   …

  • پاورپوینت بررسی تحولات سیاسی و اجتماعی

    پاورپوینت بررسی تحولات سیاسی و اجتماعی دانلود پاورپوینت بررسی تحولات سیاسی و اجتماعی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت بررسی تحولات سیاسی و اجتماعی. این فایل در ارتباط با بررسی تحولات سیاسی و…

  • پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری

    پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری دانلود پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری دسته بندي : پرستاری جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات: فایل پاورپوینت سوختگی و اقدامات پرستاری،در حجم 114 اسلاید قابل ویرایش. بخشی از متن: آلودرم:درم به دست آمده از…

  • تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا

    پایان نامه تحقیق بررسی دا,پروژه بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا,تحقیق بررسی دانش‌آفرینی در سازمان‌های رسانه‌ای با استفاده از مدل نوناکا,مدل های مختلف مدیریت دانش,مدیریت دانش و سازمان یادگیرنده,منابع دانشی سازمان دانلود فایل اصلی تحقیق بررسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مشکلات رفتاری (فصل 2)

    ادبیات نظری اختلالات رفتاری کودکان pdf,دانلود مباني نظري مشکلات رفتاری,فصل دوم پایان نامه انواع اختلالات در کودکان,مباني نظري درمان اختلالات رفتاری کودکان,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)مشکلات رفتاری,مبانی نظری تحقیق تعریف اختلالات رفتاری دانلود فایل اصلی مبانی نظری و…

  • مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان

    مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان دانلود مبانی نظری وپیشینه تحقیق سلامت روان دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل سلامت روان فهرست مطالب : 2 - 2 - 1 . مفهوم سلامت روان 2…

  • پاورپوینت بازی درمانی

    پاورپوینت بازی درمانی دانلود پاورپوینت بازی درمانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل دانلود پاورپوینت با موضوع بازی درمانی؛ در قالب ppt و در 31 اسلاید، قابل ویرایش.   اهداف استفاده از سفرخیالی قادر…

  • تحقیق توانمندسازی کارکنان

    توانمندسازی دانلود فایل اصلی تحقیق توانمندسازی کارکنان از سایت دانلود فایل تحقیق توانمندسازی کارکنان در حجم 16 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و با قسمتی از متن زیر:بیان موضوع :توانمندسازي به عنوان يكي از ابزارهاي سودمند ارتقاء…

  • تاثير اجراي سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي بر شاخصهاي عملكرد و بهره وري شركت

    تاثير اجراي سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي بر شاخصهاي عملكرد و بهره وري شركت برچسب ها: تاثير اجراي سياستهاي كلي اصل 44 قانون اساسي بر شاخصهاي عملكرد و بهره وري شركتشاخصهاي عملكرد و بهره وريشاخص های اندازه گیری بهره…

  • پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980

    پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980 دانلود پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون 1980 دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل به نام خدا پرسشنامه افکار خود آیند منفی کندال و هولون…

  • مبانی نظری و پیشینه عوامل آسيب پذيري شهر در برابر زلزله

    مبانی نظری و پیشینه عوامل آسيب پذيري شهر در برابر زلزله دانلود مبانی نظری و پیشینه عوامل آسيب پذيري شهر در برابر زلزله دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل 2 - 1 - مقدمه…

  • بررسی رابطه بين كيفيت خدمات شهري و تمايل شهروندان به پرداخت عوارض برای نوسازی و عمران شهري

    بررسی رابطه بين كيفيت خدمات شهري و تمايل شهروندان به پرداخت عوارض برای نوسازی و عمران شهري,بررسی مدیریت کیفیت خدمات شهری,تاثير عملکرد مديريت شهري,تحقیق کیفیت خدما,ﻛﻴﻔﻴﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﺷﻬﺮي و ﺗﻌﻬﺪات ﺷﻬﺮوﻧﺪي,مبانی نظری كيفيت خدمات شهري,مقاله عوارض شهرسازی دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT) (فصل 2)

    pdf,چارچوب نظري درمان مبتنی بر پذیرش و تعهدact,دانلود مباني نظري درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد act,درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد,کتاب درمان act,مباني نظري درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو)درمان مبتنی بر پذیرش…