ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم)

ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم),پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست,پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی,چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب,فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست,مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی
دانلود فایل اصلی ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) از سایت

دانلود فایل

دانلود ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم بازاریابی شفاهی (فصل دوم) در 42 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.مشخصات محصول:توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)کاربردهای مطلب:منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها، استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهیقسمتهایی از مبانی نظری:مقدمهیکی از مهمترین منابع کسب اطلاعات از سازمانها ارتباط بین افراد مصرف کننده می باشد. تبلیغات شفاهی و تبادل دانش تجربی از این طریق اگر نشان دهنده مهمترین منبع اطلاعاتی برای مصرف کنندگان نباشد، به عنوان یکی از منابع اطلاعاتی مهم برای مصرف کنندگان به شمار می آید (عبدالوند و غفاری آشتیانی، 1388). چرا که در محیطی که اعتماد به سازمانها و آگهی های تبلیغاتی کاهش یافته است، تبلیغات دهان به دهان  راهی برای دستیابی به یک مزیت رقابتی است. تبلیغات دهان به دهان نوعی از ارتباطات غیررسمی در مورد ویژگی های یک کسب و کار یا یک محصول که در یک جامعه مبادله میشود، تعریف میشود. مردم از محیط خود، رسانه های جمعی و نیز تعامل با سایر افراد، اطلاعاتی را دریافت میکنند. اطلاعاتی که از طریق تعامل با سایر افراد در مورد محصولات و خدمات حاصل میشود، نتیجه تجربه شخصی آنها یا اطلاعات دریافتی از نیروهای فروش یا سایر مصرف کنندگان است (رنجبران،1389).تبلیغات شفاهی و این نوع ارتباط و تبادل دانش تجربی تاثیر به سزایی در انتخاب مصرف کننده و همچنین تاثیر ویژهای بر درکی که مصرف کننده از محصول بدست آورده است، می‌گذارد (Gruen et al, 2006). بنابراین ممکن است انگیزه‌ های متفاوتی در استفاده یا تولید تبلیغ شفاهی وجود داشته باشد. آنچه در مورد این ارتباط پایدار است اهمیت تبادل دانش تجربی بین مصرف کنندگان به عنوان یک منبع موثق اطلاعات برای خریداران در زمان تصمیم گیری آنها می‌باشد. فرایند تاثیر گذاری بر دیگران، نیازهای فرستندگان اطلاعات را نیز برآورده می‌کند. توانایی تهیه اطلاعات و نفوذ بر دیگران در تصمیماتشان برای شخص احساس قدرت و وجهه فراهم می‌کند (مرتضوی،1389).بازاریابی شفاهیتعاریف گوناگونی برای بازاریابی بیان شده است، مانند گروهی از فعالیتهای تجاری وابسته؛ پدیده ای بازرگانی؛ فرایندی اقتصادی فرایند مبادله یا انتقال مالکیت محصولات؛ فرایند عرضه و تقاضا؛ و بسیاری معانی دیگر. هر کدام از این تعاریف بیان کننده گوشه ای از فعالیتهای بازاریابی بوده و کامل و منطبق بر گرایش بازاریابی جدید نیست (روستا و همکاران، 1390: 7).بازاریابی بخشی از فعالیت های مؤسسه است که دربردارنده عملیاتی مثل برنامه ریزی، ترفیع، قیمت-گذاری و ارایه کالا و یا خدمات مطلوب مشتریان می باشد. به طوری که یک محصول خدماتی باید مطابق با نیاز مشتری طراحی شده باشد، قیمت آن واقع بینانه باشد، و از طریق کانال های راحت توزیع شود. در واقع هیچ سازمانی، کوچک یا بزرگ، انتفاعی یا غیرانتفاعی، داخلی یا جهانی بدون داشتن یک سیستم بازاریابی صحیح به موفقیت نخواهند رسید. فیلیپ کاتلر وگری آرمسترانگ، بازاریابی را نوعی فرآیند اجتماعی و مدیریتی می دانند که بدان وسیله، افراد و گروه هامی توانند از طریق تولید،  ایجاد و مبادله محصولات و ارزش ها با دیگران، نیازها و خواسته های خود را برآورده سازند. تأکید مدیریت بازاریابی، بیشتر بر تعیین محصولات و یا خدمات سازمان بر مبنای نیازها و خواسته های مشتریان موردنظر و نیز استفاده از قیمت گذاری ارتباطات و توزیع مؤثر جهت آگاهی دادن، ایجاد تحرک و انگیزه و ارایه خدمات به مشتریان است (یعقوبی و همکاران، 1390). از این رو می¬توان بازاریابی را طرز تفکری اقتصادی قلمداد کرد که عبارت است از راه حل رسیدن به اهداف سازمانی و یکپارچه نمودن فعالیت های بازاریابی به منظور تشخیص و تامین نیازها و خواسته های بازارهای هدف، بطوری که بتوان نسبت به رقبا بهتر و موثرتر عمل کرد. مفهوم بازاریابی را به اشکال گوناگون به شرح ذیل بین گردیده است:-    خواسته ها و نیازها را شناسایی و به آنها پاسخ دهید.-    اولویت با مردم است؛-    همگی در منافع شریک هستیم؛-    شما همه کاره هستید؛-    مطابق میل شماست.پیتر دراکر  (1973) هم معتقد است که هدف بازاریابی، فروش فراوان است. وی معتقد است که هدف این است که مشتری شناخته و نیازهای او درک نموده، بطریقی که کالا یا خدمت، با نیازهای او منطبق گردد و کالای خود را به فروش برساند (محب علی و فرهنگی، 1390: 3).در نهایت می توان گفت تلاش علم بازاریابی بر این است که شیوه های رفتار مصرف کننده را تحت تاثیر قرار دهد. این تلاشها برای سازمانها، مشتریان و جامعه تاثیراتی را به همراه دارد. کلیه افراد در جامعه در مقطعی از زمان به عنوان مشتریان یا مصرف کنندگان مطرح میشوند، بدین سبب شناخت و درک رفتار مصرف کننده برای همگی ما ضروری است. برای شناخت و تحکیم موقعیت محصول لزوماً نیازی به خرید یا استفاده از آن نیست بلکه از طریق ارتباطات با مصرف کنندگان و یا سایر منابع اطلاعاتی و حتی ارتباطات در مورد نام تجاری شرکت سازنده میتوان به آن دست یافت (مرتضوی، 1389).جایگاه تبلیغات در بازاریابی كاتلر  (2001) معتقد است بازاریابی فرایندی اجتماعی و مدیریتی است كه به وسیله آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادله كالا با یكدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می كنند. در واقع بازاریابی به دنبال تامین و ارضای نیاز است كه شركت های موفق را از ناموفق متمایز می سازد. بنابراین بازاریاب ها باید همواره به دنبال آن باشند كه بررسی كنند كه به چه صورتی می توانند بهتر، بیشتر، سریعتر، دقیقتر و در نهایت با كیفیت متناسب، به مردم، كالا، توام با خدمت ارایه نمایند (محمدیان1382). امروزه مصرف كنندگان به گروههای مختلف تقسیم شده اند. در بازار سلیقه های متفاوتی وجود دارد و این سلایق دایماً دستخوش تغییر و تحول است. هزینه های زیادی صرف تبلیغات و ترویج می شود. برای دستیابی به جایگاه مناسب در بازار وكسبِ موفقیت، لازم است عوامل مختلفی دست به دست هم دهند. عواملی كه در بازاریابی دخیل می باشند در دهه 1960 توسط جروم مك كارتی آمیزه بازاریابی یا اجزای بازاریابی(Marketing Mix) نامگذاری شد. مک کارتی  آمیزه بازاریابی را مركب از چهار عامل عمده “كالا(Product)، قیمت(Price)، توزیع(Place)،ترفیعات(Promotion) و ترویج ” پیشنهاد كردكه به طور سنتی این چهار عامل را تحت عنوانP4 عبارت است از هر نوع اقدامی كه شركت بتواند برای كالای خود و به منظور تحت تاثیر قرار دادن تقاضا، انجام دهد. اگرچه فعالیتهای گسترده و گوناگونی در شكل گرفتن آمیزه بازاریابی موثر است، رده بندی P4 از این جهت به وجود آمده تا بتوان كل جنگل را از فراز درختان آسانتر دید (محمدیان و آقاجان،1381).  هرچند كه در دیدگاههای مختلف Pهای دیگری همچون مردم (People)، بسته بندی (Packaging)، قدرت (Power)، برنامه ریزی (Programming)، و متقاعد سازی (Persuasion) و… به این آمیزه افزوده شدند و صاحبنظران عنوان كردند كه Pهای دیگری نیز وجود دارد كه در این سیستم (سیستم بازاریابی) اثرگذار است، ولی ساماندهی آن برای اولین بار تحولی در این شاخه از علم  ایجاد نمود. كالا، قیمت، توزیع و ترویج فروش مجموعه عواملی هستند كه به تعبیر مك كارتی در بازاریابی نقش اساسی دارند و تولید كننده می تواند آنها را در كنترل خود داشته باشد. یعنی تولید كننده می تواند بر كالا (تنوع محصول، كیفیت، طراحی، ویژگی نام تجاری، ‌بسته بندی،‌ اندازه، خدمات، تضمین ها، مرجوعی ها)، قیمت كالا (فهرست قیمت های فروش، ‌تخفیف ها، كسورات،‌ زمان پرداخت، شرایط اعتبار)، توزیع (كانالهای توزیع، پوشش كالا، جوركردن كالا، محل عرضه كالا، حمل و نقل)، ترویج (تبلیغات، ‌روابط عمومی و عمومی سازی، فروشندگی شخصی، پیشبرد فروش، ‌بازاریابی مستقیم) اثر گذار باشد. یكی از Pها ترویج است. ترویج كه به تعبیری به عنوان حلقه ارتباطی با مشتری است نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا می‌كند.    اگر نظام بازاریابی سازمان را به مثابه یك تیم فوتبال فرض كنیم، آمیزه ترویج و در راس آن تبلیغات، مهاجمان این تیم محسوب می شود (محمدیان،1382). پس برای موفقیت تبلیغات لازم است مجموعه عوامل موثر در بازاریابی (مهاجمان تیم) همكاری داشته باشند تا بتوانیم به نتیجه مطلوب كه همانا موفقیت در فروش است دست یابیم. ضعف هر یك از این عوامل، منجر به ایجاد خدشه در كل سیستم می شود.عوامل موثر در ترویج عبارتند از:   1. تبلیغات : هرگونه ارایه و عرضه ایده ها، كالاها یا خدمات كه یك واحد تبلیغاتی، فرد یا موسسه انجام دهد كه مستلزم پرداخت هزینه باشد    2. روابط عمومی: ایجاد مناسبات مطلوب با جوامع مختلفی است كه با شركت سروكار دارند از طریق كسب شهرت خوب، ایجاد تصویر ذهنی كلی مطلوب و برخورد مناسب، با برطرف كردن مسایل، شایعه ها، حرف وحدیث ها و وقایع نامطلوب    3. پیشبرد فروش: محرك های كوتاه مدت برای تشویق یا خرید محصول و خدمات    4. فروشندگی فردی: فرایند فروش به شكلی كه شامل ارایه حضوری و فرد به فرد یك كالا از یك فرستنده به یك خریدار است   5. بازاریابی مستقیم: استفاده از ارتباط مستقیم در جهت رسیدن به مصرف كننده و مخاطب، عمدتاً از طریق بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی. (محمدیان،1382).   برای موفقیت در هر یك از عوامل ترویج لازم است سایر عوامل را نیز به كار بگیریم. ابزارهای گوناگونی در ترویج موثر هستند كه بكارگیری آنها در جای مناسب می تواند ما را به نتیجه مطلوب برساند. در كشور ما، در اذهان عمومِ مردم، بسیاری از ابزارهای پیشبرد فروش و روابط عمومی، فروشندگی شخصی  و بازاریابی مستقیم، به عنوان تبلیغات جای گرفته است.  باید توجه داشت كه جایگاه تبلیغ به عنوان یكی از عناصر مهم ترویج یا به زعم دكتر محمدیان به عنوان مهاجم تیم فوتبال بسیار ملموس تر از سایر عوامل است. قسمتهایی از پیشینه تحقیق:  نوری و همکاران (1391) در پژوهشی با عنوان ” بررسي تبليغات شفاهي و تحليل تاثير آن بر جذب گردشگران روستايي مطالعه موردي روستاهاي هدف گردشگري شهرستان پاوه” لزوم توجه به تبليغات شفاهي بعنوان يک عامل اصلي در بازاريايي گردشگري روستايي را مورد توجه قرار دادند. جامعه آماري پژوهش گردشگراني بودند که در زمان پيمايش در روستاهاي هدف گردشگري پاوه حضور داشته اند که از بین آنها با  استفاده از فرمول کوکران نمونه ای برابر با 348 نفر تعيين شد و پرسشنامه پژوهش بین آنها توزیع شد. نتايج نهايي پژوهش نشان مي دهد که، گردشگران سفر کرده به شهرستان پاوه تا حدود زيادي از تبليغات شفاهي به عنوان منبع اصلي اطلاعات سفر خود استفاده کرده اند. با توجه به يافته هاي پژوهش، توجه به تبليغات شفاهي و عوامل موثر بر اثربخشي آن، امکان جذب هر چه بيشتر گردشگران به منطقه مورد مطالعه را فراهم مي کند.توجه:هدف ما در سايت نگين فايل کمک به دانشجويان و دانش پژوهان عزيز براي بالا بردن سطح بار علمي آنها مي باشد پس لطفا نگران نباشيد و با اطمينان خاطر اقدام به خريد بفرماييد.

برچسب ها:
ادبیات تحقیق و پیشینه پژوهش مفاهیم و اهمیت بازاریابی شفاهی (فصل دوم) مباني نظري مقاله بازاریابی شفاهی پيشينه تحقيق بازاریابی تبلیغات شفاهی پيشينه پژوهش تبلیغات شفاهی چیست فصل دوم پايان نامه ارشد بازاریابی شفاهی چیست چارچوب نظري نگاهی به بازاریاب

مناسب جهت استفاده کلیه پژوهشگران

در قالب فایل word و قابل ویرایش با زبان فارسی

  • ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن

    ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن دانلود ادبیات نظری تحقیق آثار صدور قرار تأمین خواسته پیش از اجرا و پس از آن دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و…

  • پرسشنامه رغبت سنج ازدواج، نسخه دانشجویی (پرساد)

    پرسشنامه رغبت سنج ازدواج، نسخه دانشجویی (پرساد) دانلود پرسشنامه رغبت سنج ازدواج، نسخه دانشجویی (پرساد) دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل این پرسشنامه حاوی 24 سوال 5 گزینه ای از نوع لیکرت است. یک…

  • بررسی و سنجش کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با رضایت کلی بیماران

    بررسی و سنجش کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با رضایت کلی بیماران برچسب ها: کیفیت خدمات رضایت بیمار قابلیت اطمینان ملموسات اعتمادپایان نامه بررسی و سنجش کیفیت خدمات درمانی و ارتباط آن با رضایت کلی بیمارانپروژه بررسی و سنجش…

  • دانلود طرح توجیهی تولید روغن دانه انگور

    احداث کارخانه تولید روغن,پروژه تولید روغن انگور,تولید روغن انگور,دانلود طرح توجیهی تولید روغن,دانلود کارافرینی تولید روغن انگور,طرح توجیهی جدید تولید روغن انگور,طرح توجیهی روغن انگور,طرح تولید روغن,طرح کسب و کار تولید روغن دانلود فایل اصلی دانلود طرح توجیهی تولید روغن…

  • پیشینه ومبانی نظری حقوق ورزشی

    پیشینه ومبانی نظری حقوق ورزشی دانلود پیشینه ومبانی نظری حقوق ورزشی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل فهرست مطالب : فصل اوّل : حقوق ورزشی گفتار اوّل : منابع حقوق ورزشی مبحث اول :…

  • فیلم آموزش کامل درس دوم زبان انگلیسی هشتم (My week: هفته من)

    آموزش زبان انگلیسی,درس دوم زبان هشتم,زبان انگلیسی به زبان ساده,زبان انگلیسی پایه هشتم,زبان انگلیسی دوم راهنمایی دانلود فایل اصلی فیلم آموزش کامل درس دوم زبان انگلیسی هشتم (My week: هفته من) از سایت دانلود فایل کتاب زبان انگلیسی پایه هشتم…

  • مبانی نظری تحقیق اهميت آموزش رياضيات

    مبانی نظری تحقیق اهميت آموزش رياضيات دانلود مبانی نظری تحقیق اهميت آموزش رياضيات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل اهميت آموزش رياضيات 2 - 3 - 1 . چرا رياضي ؟ کاربرد ارقام کاربرد…

  • پاورپوینت موزه آب یزد

    آشنایی با موزه آب یزد,بررسی موزه آب یزد,پاورپوینت آشنایی با موزه آب یزد,پاورپوینت بررسی موزه آب,پاورپوینت موزه آب,پاورپوینت موزه آب یزد,پاورپوینت موزه یزد,پروژه موزه,تاریخچه موزه,دانلود پاورپوینت موزه آب یزد,موزه آب,موزه آب یزد,موزه یزد دانلود فایل اصلی پاورپوینت موزه آب یزد…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت (فصل دوم پایان نامه)

    ادبیات نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,پیشینه تحقیق ساختارمغز و سنجش خلاقیت,چارچوب نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت,فصل دوم پایان نامه تشخيص تفکر خلاق در کلاس درس,فصل دوم پایان نامه ساختارمغز و سنجش خلاقیت,مبانی نظری ساختارمغز و سنجش خلاقیت دانلود فایل اصلی…

  • مبانی نظری وپیشینه سیاست خارجی وروابط بین الملل

    مبانی نظری وپیشینه سیاست خارجی وروابط بین الملل دانلود مبانی نظری وپیشینه سیاست خارجی وروابط بین الملل دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه سیاست خارجی وروابط بین الملل فصل دوم (…

  • طرح توجیهی و کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری

    پروژه کارآفرینی بسته بندی چای تی بگ,توجیه مالی مراحل تولید چای کیسه ای,طرح توجیهی تولید چای و قهوه,طرح توجیهی و کارافرینی بسته بندی چای و قهوه فوری,طرح کسب و کار تولید چای کیسه ای,فرایند تولید چای سبز,کارافرینی بسته بندی چای…

  • ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهش مدل های نظری و انواع راهبردهای تنظیم شناختی هیجان

    پيشينه پژوهش راهبردهای شناختی در یادگیری,پيشينه تحقيق تعریف راهبردهای یادگیری,تعریف راهبردهای شناختی,دانلود ادبیات نظری تحقیق و پیشینه پژوهشی مفاهیم و تاریخچه ابعاد و الگوهای فرزند پرورری(فصل دوم),فصل دوم پايان نامه انواع راهبر,مباني نظري انواع راهبردهای شناختی دانلود فایل اصلی ادبیات…

  • فایل تحقیق درمان وسواس با شیوه ACT درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد

    فایل تحقیق درمان وسواس با شیوه ACT درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد دانلود فایل تحقیق درمان وسواس با شیوه ACT درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات:…

  • مبانی نظر تنیدگی حرفه ای ,تنیدگی ارتباطی ،رضایت شغلی

    مبانی نظر تنیدگی حرفه ای ,تنیدگی ارتباطی ،رضایت شغلی دانلود مبانی نظر تنیدگی حرفه ای ,تنیدگی ارتباطی ،رضایت شغلی دسته بندي : علوم اجتماعی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظر وپیشینه تحقیق تنیدگی حرفه ای , تنیدگی ارتباطی ،…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع محاسبه‌ی کارای پدیداری در فضای سه‌بعدی

    دانلود پاورپوینت با موضوع محاسبه‌ی کارای پدیداری در فضای سه‌بعدی برچسب ها: پاورپوینت محاسبه‌ی کارای پدیداری در فضای سه‌بعدیمسائل پدیداریمجتمع پديداری مجتمع پديداری سه‌بعدی پيچيدگی پديداری در فضای سه‌بعدیمتناظرهای پديداری در فضای سه بعدیشبه گراف پدیداری رفتن به سایت اصلی…

  • تحقیق بررسی مطالعه ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

    پایان نامه نقد شوندگی,پروژه بررسی سودآوری در شرکتها,تحقیق بررسی مطالعه ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت های پذیرفته شده در بورس,مبانی نظری نقدشوندگی دارایی ها,مقاله ارتباط نقد شوندگی دارایی ها با سودآوری شرکت ها دانلود فایل اصلی تحقیق…

  • پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش)

    پاورپوینت تاسیسات گرمایشی و سرمایشی ساختمان,پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),تاسیسات مکانیکی ساختمان,تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),دانلود پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش),رادیاتور,فن کویل دانلود فایل اصلی پاورپوینت تاسیسات مکانیکی ساختمان(گرمایش و سرمایش) از سایت دانلود فایل توضیحات:فایل پاورپوینت تاسیسات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی و عشق ازدواج

    ادبیات نظری ازدواج,پیشینه پژوهش عشق ازدواج و عوامل زناشویی و ا,پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج,عوامل زناشویی و عشق ازدواج,فصل دوم پایان نامه عوامل زناشویی و عشق ازدواج,مبانی نظری تاریخچه ازدواج دانلود فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تاریخچه ازدواج،عوامل زناشویی…

  • مبانی نظری بازاریابی رابطه مند

    مبانی نظری بازاریابی رابطه مند برچسب ها: مدیریت ارتباط مشتری مشتری رضایتمندی رفتن به سایت اصلی مبانی نظری بازاریابی رابطه مند دسته بندي : مدیریت جزئیات و دریافت گزارش فایل خلاصه مطالب در مورد فایل 26 صفحه ای Normal 0…

  • رابطة متغيرهاي كنترل راهبردي با اثربخشي شركتهاي فعال در بازار سهام تهران (79- 1372 )

    رابطة متغيرهاي كنترل راهبردي با اثربخشي شركتهاي فعال در بازار سهام تهران (79- 1372 ) برچسب ها: کنترل تعاملی راهبردی فروش اثر گذاری رفتن به سایت اصلی رابطة متغيرهاي كنترل راهبردي با اثربخشي شركتهاي فعال در بازار سهام تهران (79-…

  • ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق (فصل دوم )

    ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق (فصل دوم پایان نامه),پیشنه پژوهش بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق,فصل دوم پایان نامه بی ثباتی ازدواج یا احتمال وقوع طلاق,مبانی نظری احتمال وقوع طلاق و بی…

  • تحقیق رابطه بین هویت مجازی و اعتماد اجتماعی

    اعتماد اجتماعی,هویت مجازی دانلود فایل اصلی تحقیق رابطه بین هویت مجازی و اعتماد اجتماعی از سایت دانلود فایل تحقیق رابطه بین هویت مجازی و اعتماد اجتماعی در حجم 56 صفحه و در قالب pdf و در چهار فصل به شرح…

  • پیشینه تحقیق صادرات

    پیشینه تحقیق صادرات دانلود پیشینه تحقیق صادرات دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل صادرات شرایط صادرات : الف : تجزیه و تحلیل رقبا : ب : تجزیه و تحلیل شرکت : ج : تجزیه…

  • پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی

    پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی دانلود پیشنه و ادبیات نظری بهداشت روانی و بیماریهای روانی دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی جزئیات و دریافت گزارش فایل مبانی نظری وپیشینه تحقیق بهداشت روانی وبیماریهای روانی فصل…

  • ادبیات نظری و فصل دوم عملکرد تحصیلی(فصل 2 پایان نامه)

    ادبيات نظري عملکرد تحصیلی,پيشينه پژوهش موفقیت تحصیلی,پيشينه تحقيق خودتن,پيشينه نظري عملکرد تحصیلی,چارچوب نظري پیشرفت تحصیلی,دانلود مباني نظري موفقیت تحصیلی,فصل دوم عملکرد تحصیلی,مباني نظري پیشرفت تحصیلی,مباني نظري و پيشينه پژوهش عملکرد تحصیلی دانلود فایل اصلی ادبیات نظری و فصل دوم عملکرد…

  • دانلود پاورپوینت برنامه سازي پيشرفته

    دانلود پاورپوینت برنامه سازي پيشرفته برچسب ها: رامتین خسروی برنامه نویسی پیشرفتهبرنامه سازی پیشرفته 2برنامه برنامه سازی پیشرفتهدانلود جزوه برنامه نویسی پیشرفته دانشگاه شریفمکتب خونه برنامه نویسی cمکتب خونه برنامه نویسی وبجزوه برنامه سازی پیشرفته 2 کاردانیدانلود کتاب برنامه سازی…

  • مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی

    مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی دانلود مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) سازگاری زناشویی دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل مقدمه : کودکی که به دنیا می آید دارای کامل ترین…

  • تحقیق زن های کارآفرين در طول تاريخ

    pdf,تحقیق حضور زنان در فعاليت هاي اقتصادي,کارآفرینی زنان,کارآفرینی زنان در ایران,کارآفرینی زنان در خانه,کارآفرینی زنان روستایی,مقاله زنان کارآفرين در طول تاريخ,مقاله زنان کارآفرین دانلود فایل اصلی تحقیق زن های کارآفرين در طول تاريخ از سایت دانلود فایل دانلود تحقیق زنان…

  • پروپوزال و روش تحقیق بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر مسئولیت پذیری اجتماعی در شرکتهای صنعتی

    افزایش تعهد و مسئولیت پذیری بیشت,پروپزال مدیریت,تاثیر فرهنگ سازمانی بر شغل,تحقیق رشته مدیریت,دانلود پروپزال مدیریت,دانلود روش تحقیق مدیریت,سود آوری و بهبود مزیت رقابتی,فرهنگ سازمانی,مسئولیت اجتماعی,مسولیت پذیری شغلی,نقش مسولیت پذیری اجتماعی دانلود فایل اصلی پروپوزال و روش تحقیق بررسی تاثیر فرهنگ…

  • تحقيق بررسی تاثیر رنگها بر روی حافظه و ذهن کودکان

    تحقيق بررسی تاثیر رنگها بر روی حافظه و ذهن کودکان,حافظه,رنگ دانلود فایل اصلی تحقيق بررسی تاثیر رنگها بر روی حافظه و ذهن کودکان از سایت دانلود فایل تحقيق بررسی تاثیر رنگها بر روی حافظه و ذهن کودکان در حجم 90…

  • پاورپوینت آشنايي با وسايل ، تجهيزات تبادل جرم بين دو فاز

    پاورپوینت آشنايي با وسايل ، تجهيزات تبادل جرم بين دو فاز برچسب ها: دسته بندی مبدل های حرارتیمبدل های حرارتی لوله ایمبدل های حرارتی دو لوله ایمبدل های حرارتی پوسته و لولهمبدل های صفحه ای حلزونیدسته بندی مبدل های حرارتیالگوهای…

  • تحقیق در مورد ورزش کشتی

    تحقیق در مورد ورزش کشتی دانلود تحقیق در مورد ورزش کشتی دسته بندي : تربیت بدنی جزئیات و دریافت گزارش فایل توضیحات : تحقیق در مورد ورزش کشتی ،27 صفحه ،در قالب Word ،قابل ویرایش. بخشی از متن : ورزش…

  • (spc)پاورپوینت كنترل آماري فرآيند

    (spc)پاورپوینت كنترل آماري فرآيند دانلود (spc)پاورپوینت كنترل آماري فرآيند دسته بندي : عقیدتی سیاسی جزئیات و دریافت گزارش فایل كنترل آماري فرآيند(spc) SPC دسته بندی: عقیدتی سیاسی تعداد مشاهده: 241 مشاهده کد فایل:33428 انتشار در:۱۳۹۸/۱۲/۲۸ حجم فایل ها:821.00کیلو بایت اشتراک…

  • دانلود پاورپوینت با موضوع پوكي استخوان

    دانلود پاورپوینت با موضوع پوكي استخوان برچسب ها: عوامل پوکی استخوانعلائم پوکی استخوان در خانمهاپوکی استخوان درمان گیاهیدرمان قطعی پوکی استخوانپیشگیری از پوکی استخوانعکس پوکی استخوانایا پوکی استخوان درد داردنشانه های پوکی استخوان در خانمها رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • مباني نظري پژوهش و تحقيقات پيشین اجتناب و فرار مالیاتی و گزارشگری مالی (فصل دوم حسابداری)

    پيشينه نظري پيدايش فرار,دانلود مباني نظري اجتناب از مالیات,فصل دوم پايان نامه ارشد گزارشگري مالي,مباني نظري مفهوم اجتناب مالياتي,مباني نظري و پيشينه پژوهش (فصل دو) فرار مالیاتی,نظریه تمايز فرار مالياتي و اجتناب مالياتي,نظریه های فرار از مالیات دانلود فایل اصلی…